Neomiljeno u 2017

децембар 30, 2017 0 Comments

Neomiljena kozmetika u 2017, nega lica, nega tela, nega kose, šminka
Ovu godinu su mi obeležili mnogi sjajni proizvodi a i neki ne tako dobri. O omiljenoj kozmetici sam vam već pisala, a sada je došlo na red da podelim s vama koja kozmetika mi nikako nije prijala.

Nega lica i tela

Neomiljena kozmetika za negu lica, COSRX piling, 7th heaven maske, Velnea Body Wax trake za depilaciju, recenzija, utisci
COSRX BHA Blackhead Power Liquid je sredstvo za hemijski piling Korejskog brenda. Nije mi se svideo jer ga moje lice nikada ne upije pa ga moram isprati kako bih nastavila sa ostalim koracima nege. Malo zagladi lice kao posle bilo kod pilinga ali ono što obećava po pitanju sebuma, mitisera, pora i čistije kože meni, nažalost, ne ispunjava, iako ga mnogi izuzetno hvale.

7th Heaven piling maske, tačnije Hot Springs Sauna i Aktivni ugalj maske jer su izuzetno grube maske koje vrše mehanički piling. Sadrže puno krupnih i grubih čestica koje žuljaju lice i čine ga još više osetljivim. Ne preporučujem ih, sem ako nemate baš debelu i suvu kožu kojoj je potreban jak mehanički piling.

Velnea Body Wax Strips trake za depilaciju. Jako nemam sreće sa trakama od voska x) Prošle godine sa Lycia ... a ove godine sa Velneom. Inače brijem noge ali su ove trake bile na sniženju i htela sam da probam nešto novo. Prvo skidanje pokupi otprilike 70% dlačica a drugo ni 10%... na kraju sam potrošila pola pakovanja za obe noge. Previše izgubi na lepljivosti pa ne vredi preći još jednom sa istom trakom, iako piše na pakovanju da može. Previše posla sa malo efekta. Koje trake za depilaciju preporučujete?

Nega kose

Neomiljena kozmetika za negu kose, Natura Siberica balzam za kosu, Allin šampon protiv opadanja kose i peruti, recenzija, utisci
Natura Siberica Oblepikha balzam za volumen kose mi je izuzetno otežavao kosu, mastio ju je i otežavao rasčešljavanje. Ambalaža takođe nije za pohvalu jer je jako teško istisnuti balzam sa jednom rukom. Ukratko, jako čudan i loš balzam. Možete čitati više o njemu u mojoj recenziji.

Allin šampon protiv opadanja kose i peruti je potpuno prirodan šampon, vodenast i miriše na beli luk. Miris i konzistencija mi ne smetaju toliko koliko me je koža glave svrbela s njim! Za perut nije ništa uradio. Potrošila sam dva pakovanja misleći da postoji period navikavanja ali bez napretka. Koristila ga je i moja mama zbog opadanja kose i ni njoj nije prijao. Ne znam kakvi su im drugi šamponi ali ovaj mi nikako nije prijao.

Šminka

Neomiljena šminka u 2017, NYX žuti korektor, Innisfree Skinny Microcara maskara, Alverde Pure Beauty korektor, Trend it up baza za maskaru, recenzija, utisci
NYX HD Studio Photogenic žuti korektor ima ulogu da neutrališe podočnjake, međutim, nije mi pomogao iako mi nisu preterano izraženi. Žuta boja je vidljiva kada se koristi samostalno pa sam svaki put morala da pređem preko njega sa drugim korektorom u boji kože, ali ni tada nisam dobijala ništa drugačiji efekat u odnosu kada koristim samo običan korektor. Nije mi se svidelo ni kako leži na koži i tu je šta je, ne družimo se više.

Innisfree Skinny Microcara maskara takođe dolazi iz Koreje. U suštini je okej maskara ali ne za moje potrebe. Potrebno ju je više puta naneti da bi se primetila razlika jer četka ne pokupi dovoljno maskare, zbog toga se prebrzo suši pa je svaki naredni nanos sve teži. Treba previše truda i vremena za nešto što inače završavam u samo par poteza. Ako vas zanimaju detalji sa slikama, bacite pogled na moju recenziju.

Alverde Pure Beauty Anti-Spot duo korektor je namenjen problematičnoj koži. Na jednom kraju se nalazi providan gel sa voćnim kiselinama koji treba da smiri i zaštiti bubuljicu od šminke a korektor je prikriva. Providni gel ne pomaže u smirivanju bubuljica a često se ljušti kada se osuši pa izgledam kao da imam izuzetno suvu kožu. Korektor ima dobru pokrivnu moć ali je sjajan što mi nikako ne ide jer sve sjajno privlači pažnju a ja ne želim da privučem pažnju na moju besnu bubuljicu! Imali su super ideju ali je loše realizovano.

Trend It Up baza za maskaru je prva i trenutno jedina koju sam probala. Mislila sam da ću s njom povećati efekat maskare ali mi trepavice izgledaju gore nego bez baze. Maskara nanešena preko slepljuje trepavice i stvara grudvice. Da li još neko imao ovaj problem s njom? Probala sam je u kombinaciji sa dve maskare ali su rezultati uvek bili isti...

Da li delimo mišljenje? Koji proizvodi su vas razočarali ove godine?

Do sledeće recenzije,
Aleksandra