ROYAL BALM prirodna kozmetika - ružina vodica | Recenzija

мај 06, 2020 1 Comments

Royal Balm ružina vodica utisci i iskustva, benefiti ruzine vode, gde kupiti, cena, recenzija, blog, prirodna kozmetika sa Rtnja
Danas delim sa vama moje prvo iskustvo sa ružinom vodicom 🌹
Iskreno, nisu me nikada privlačile jer su ružine vodice na koje sam nailazila sadržale više parfem ruže nego sam hidrolat, a o "filler" sastojcima da ne pričam. Međutim, kontaktirao me je Royal Balm da pišem o njihovim proizvodima za osetljivu i suvu kožu pa je tako prva na redu ova ružina vodica. Utisci, kao i uvek, će biti potpuno iskreni.

Po čemu je Royal Balm ružina vodica posebna?

Royal Balm je domaći proizvođač prirodne kozmetike, pa je i tako ova ružina vodica proizvedena u Srbiji. Ruža koja se koristi za pravljenje ovog hidrolata je Rosa Damascena koja je prava Bugarska ruža i ona se pokazala kao najbolja za negu kože. Ovo je 100% ružina vodica što znači da ne sadrži ništa sem hidrolata ruže - nema parfema, alkohola, boje, ni konzervansa.

Katarina, osnivač Royal Balm kozmetike, mi je napisala sledeće:
Royal Balm ružina vodica je jedinstvena na našem tržištu. Razlog tome je, da je proces dobijanja ružinog hidrolata namenski proizveden za hidrolat a ne za proizvodnju ulja. Samim tim je svo ulje zadržano u hidrolatu pa je on izrazito jaći od drugih. Ne sadrži nikakav konzervans baš iz tog razloga jer sadrži sopstveno ulje u sebi.
Royal Balm takođe ne uvozi ni jednu sirovinu, sve nabavljaju iz Srbije. Ne znam za vas ali mene jako raduje što postoje domaće firme koje čitav proces proizvodnje obave od domaćih sirovina 😄 jer zašto uvoziti ako imamo svoje? Jer na kraju krajeva, domaće ne znači lošije ;)

Za šta je ružina voda dobra?

Za šta je ružina voda dobra, ružina vodica benefiti, ružina voda za negu lica, Royal Balm prirodna kozmetika, hidrolat ruže
Ružina vodica ima široku primenu - koristi se u kulinarstvu, u pravljenju parfema, u nezi kože, kose, neki je čak uzimaju kao suplement ili lek za prehladu zbog svog visokog sadržaja antioksidanasa i vitamina. Naravno, ovaj put ćemo se skoncentrisati na benefite za kožu i kosu a to su:
  • Balansira pH vrednost kože i kontroliše prekomerno lučenje sebuma.
  • Hidrira, revitalizuje i vlaži kožu pružajući joj negu i svež i zdrav izgled.
  • Ublažava crvenilo i smiruje iritacije zahvaljujući antiinflamatornim svojstvima.
  • Pospešuje zarastanje rana, ožiljaka i posekotina, ima antibakterijsko delovanje. 
  • Bogata je antioksidansima (vitamin C i E) koji poništavaju štetno delovanje slobodnih radikala
  • Ublažava opadanje kose tako što pospešuje cirkulaciju i jača folikul dlake. 
  • Poboljšava kvalitet kose tako što je hrani i hidrira.
Zvuči kao rešenje za sve naše probleme, je l' da? 😄

Recenzija Royal Balm ružine vodice

Royal Balm ružina voda dolazi u jako lepo dizajniranoj kartonskoj kutiji, nežne roze boje baš kao ruže 😊 Na njoj možete naći standardne informacije - rok trajanja, opis, sastojke, kako koristiti, i informacije o proizvođaču.
Royal Balm prirodna kozmetika Ružina voda, 100% čisti hidrolat ruže, gde kupiti i cena
Jako je lepo iznenađenje kada se otvori kutija i dočeka vas srculence. Baš je lep detalj! 😊
Royal Balm ružina voda recenzija - sve o ružinim vodama, hidrolat ruže, ružina voda benefiti, kako koristiti, utisci, recenzija, iskustva
Sama ružina voda dolazi u zatampljenoj staklenoj boci od 100ml sa raspršivačem. Lično preferiram tonike i hidrolate sa raspršivačem, mnogo su mi praktičniji za nanošenje, međutim, raspršivač na Royal Balm ružinoj vodici je dosta loš, prska nekako usko i vertikalno pa moram 5 puta da prsnem kako bih obuhvatila celo lice. Ne znam da li je ovo slučaj samo sa ovim raspršivačem ili su svi takvi, tako da uzmite ovu informaciju sa rezervom.

Royal Balm ružina vodica predivno miriše na ruže, maltene kao da mirišem pravu ružu - miris je delikatan i nežan, nikako veštački i težak. Vrlo malo se zadržava na koži.

Što se tvrdnji tiče, prvo što sam testirala je pH vrednost. A zašto je pH vrednost kozmetičkih preparata bitna? Bitna je jer određuje da li će nas proizvod iritirati ili isušiti.
  • Ako je pH vrednost znatno niža od pH vrednosti kože (koja je između 4.7-5.75), možemo doći do zaključka da će nas taj preparat iziritirati, iliti "izgristi". Izuzeci su kiseline za eksfoliaciju i vitamin C jer oni moraju imati nisku pH vrednost da bi radili.
  • Ako je pH preparata mnogo viši od pH kože (npr. sapuni), doći će do isušivanja kože.
Royal Balm prirodna kozmetika Ružina vodica pH vrednost
pH vrednost Royal Balm ružine vodice je idealan - između 5 i 6 👏 tako da sigurno vraća kožu u normalu nakon čišćenja.

Što se efekata tiče, moje iskustvo je sledeće: Royal Balm ružina vodica je po konzistenciji, (iznenadićete se) poput vode 😁 Ultra lagana, brzo se upija i ne ostavlja nikakav osećaj na licu. Kao što sam navela, nanosim je nakon čišćenja lica, tako što je poprskam u dlan i tako nanesem, a ponekad je nanosim sa tuferom. Oba načina daju iste rezultate - koža je instant mekša i finija na dodir, ali nažalost nisam osetila dodatnu hidrataciju koja se očekuje od ružine vode, čak ni nakon više slojeva. Što je još čudnije, nakon kraćeg vremena koža mi je krenula da vapi za hidratacijom - počela je da zateže. Da podsetim, koža mi je mešovita, masti se ali je ne bih okarakteristala kao suvu ili dehidriranu. Pošto sam počela da mislim da nešto nije u redu sa mnom, dala sam mojoj jačoj polovini da je isproba i on je imao isti utisak. Izgleda da ipak ostajem pri svojim hidrirajućim tonicima sa glicerinom 😞 Naravno, svakome je koža drugačija i moramo imati u vidu da ne odgovara svakome isto.

Ostale tvrdnje je bilo teže testirati - nemam puno crvenila, brzinu zarastanja rana je teško proceniti, za antioksidativno dejstvo bih morala koristiti ružinu vodicu godinama kako bi se videli efekti, ali ako je ikakva uteha, bilo koji izvor da sam našla o koristima ružine vodice, svuda su se spominjali ovi efekti tako da moraćemo verovati da su istiniti 😅
Royal Balm ružina voda, prirodna kozmetika Srbija, hidrolat ruže utisci, recenzija, benefiti, saveti, blog
Sve u svemu, smatram da je Royal Balm ružina vodica bila odličan uvod u svet ružinih vodica, i drago mi je što je moja prva ružina voda bila 100% čista i 100% domaća!😊 Ako se ni vama nikako nije dalo da isprobate ružinu vodicu, mislim da nikako ne može da škodi bar jednom da se proba, s obzirom koliko benefita ima.

Cena: 1200 RSD (besplatna dostava)
Gde kupiti: RoyalBalm.rs
Ocena: 4/5 ★★★

Kakva iskustva ste imali sa ružinim vodicama, da li ih uopšte koristite i da li ste primetili neke benefite? Pišite mi u komentarima!  😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

1 comments:

Write comments
Love me Bear
AUTHOR
14. мај 2020. 14:12 delete

Ciao :) ja obožavam ružine vodice, do sada mi je jedino Melvita top i od nje vidim stvarno super efekt na koži :) ovaj brand kod nas još nisam primjetila ;)

Reply
avatar