ROYAL BALM prirodna kozmetika - uljani serum za suvu i osetljivu kožu | Recenzija

јун 24, 2020 0 Comments

Royal Balm prirodna kozmetika, ulje za negu suve i osetljive koze, serum za suvu kožu, serum za osetljivu kožu, recenzija, blog
Došao je na red i poslednji Royal Balm proizvod za suvu i osetljivu kožu na testiranje. Ovaj serum sam možda i najviše isčekivala da probam jer obožavam taj luksuzni osećaj koji ulja pružaju 😊 pogotovo kada je u pitanju ovako prirodna i čista mešavina ulja koja će sigurno mojoj koži da ugodi.

O serumu

Royal Balm serum za suvu i osetljivu kožu je domaći proizvod, ima ulogu da koži vrati sjaj, hidrataciju, umanji perutanje i crvenilo, i da je zaštiti od štetnih spoljnih uticaja. Ovo je potpuno prirodan preparat (kao i svi njihovi proizvodi) formulisan bez alkohola, parfema, boja i konzervanasa, a svi sa osetljivom kožom znaju da su upravo to sastojci koje trebaju izbegavati.
Royal Balm prirodna kozmetika serum za suvu i osetljivu kožu sastojci, recenzija, utisci
Aktivne sastojke ovog uljanog seruma čine susamovo ulje, ulje smilja, žalfija i magnolija.
  • Susamovo ulje ima antioksidativna, antimikrobna i antiinflamatorna svojstva. Bogato je vitaminom E koji štiti kožu od štetnih spoljnih uticaja, kao i esencijalnim masnim kiselinama koje hidriraju kožu.
  • Ulje smilja oblaže kožu i štiti je od isušivanja.
  • Žalfija je najbolji prirodni antiseptik. Sprečava pojavu crvenila i iritacija.
  • Magnolija ima antiinflamatorna svojstva, umiruje crvenilo, otečenost, izjednačava ten i daje joj sjaj.
Ostale sastojke čine neven, gavez, šipkovo ulje, ulje vučjeg trna, vitamin E, i hajdučka trava. Sve mi zvuči jako dobro! 😊

Recenzija Royal Balm seruma za suvu i osetljivu kožu

Kao i uvek, počinjem sa pakovanjem. Royal Balm serum za suvu i osetljivu kožu, kao i svi njihovi proizvodi, dolazi u kartonskoj kutiji prelepog dizajna. Baš mi se sviđaju pakovanja i ambalaže sa ručno crtanim motivima, po meni im to daje identitet i živost koja fali digitalnom dizajnu. Na kutiji se nalaze standardne informacije o proizvodu - rok trajanja, sastojci, upotreba itd. ali nažalost samo na engleskom.
Royal Balm prirodna kozmetika serum za suvu i osetljivu kožu, prirodna ulja za negu kože, susamovo ulje, ulje žalfije, ulje smilja, smilje, iskustvo
Royal Balm serum za suvu kožu, prirodna kozmetika, ulje za negu suve i osetljive kože, kozmetika sa Rtnja, utisci, recenzija, blog, iskustva
Sam serum dolazi u zatamljenoj staklenoj bočici od 10 ml sa pipetom. Primetila sam da se posle određenog vremena otvor bočice umasti od ulja što me sprečava da čep čvrsno zavrnem (uvek sklizne malo nazad) pa ga za svaki slučaj ne bih držala u neseseru ili negde gde se može prevrnuti.

Boja ulja je meni prelepa, živahno narandžasta (bez straha, ne boji lice) a miris potpuno prirodan, sa notama susama i nečeg slatkog.
Ulje za suvu kožu, ulje za osetljivu kožu, prirodna kozmetika, serum za suvu i osetljivu kožu, smilje, žalfija, susamovo ulje, utisci, preporuka
Iako u nazivu stoji reč "serum", ovo nije klasičan serum na vodenoj bazi (kao što se moglo videti i iz liste sastojaka) već mešavina baznih i eteričnih ulja, samim tim je i tekstura uljana. Ulje je dosta tečno i vrlo lako se razmazuje, 2 kapi za celo lice je sasvim dovoljno.

Pošto je ovo mešavina ulja, ne koristim ga u koraku u kom inače nanosim serume već, pogodili ste, ulja, znači poslednji korak nege. Najviše volim da ga koristim umešano sa kremom, tada ostavlja najlakši osećaj na licu i ne masti ga toliko u toku dana. Naravno, probala sam koristiti Royal Balm serum za suvu i osetljivu kožu preko kreme i samostalno. U oba slučaja mi se pokazao preteško, dosta se osećao na licu i mastio ga je. Za dan, pogotovo sada leti, mojoj mešovitoj koži ne prija toliko ali noću mi je, realno, baš svejedno da li sijam ili ne pa ga tada i pretežno koristim.

Ovo ulje se pokazalo kao dobar saveznik u održavanju hidratacije kože. Ujutru kada se probudim primećujem da mi je koža hidrirana i spremna za dalju negu. Nisam primetila da su mi izlazile bubuljice od ovog seruma, što je isto super. Drugi način kako volim da koristim ovo ulje je za masažu lica - prilično je razmazivo, ne upija se brzo pa je odlično za ovu namenu. Ovo je ritual koji praktikujem par puta nedeljno pred spavanje, super me opušta a dodatni benefit masaže je što podstiče povećanu cirkulaciju krvi u koži i ima efekat zatezanja. Mislim da bi osobama za zrelom kožom pogotovo prijao ovaj serum 😊
Royal Balm prirodna kozmetika sa Rtnja, domaća kozmetika, kozmetika iz Srbije, nega lica, ulje za negu osetljive i suve kože, serum za suvu i osetljivu kožu, recenzija, utisci
Dostupne opcije: 5 ml | 10 ml | 20 ml | 30 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: 4 meseca
Cena: 1500 RSD pa do 4000 RSD (zavisi od odabrane zapremine)
Gde kupiti: royalbalm.rs (dostava je besplatna)

Savet za kupovinu: ako ste zainteresovani za ovo ulje ali niste sigurni koliko bi vam odgovaralo, preporučujem da uzmete opciju od 5 ml. Deluje smešno malo ali potrajaće nekoliko meseci, bez brige a pritom nije prevelik udarac na novčanik 😉 10 ml će sigurno dogurati i 4 meseca koliki je rok trajanja nakon otvaranja, dok veće zapremine bih uzimala samo ako planirate da delite ovaj serum sa još nekim.

Ocena: 4/5 ★★★★☆
Manja ocena samo zato što je malkice pretežak za moju mešovitu kožu, ali verujem da bi suvoj koži mnogo lepše legao :)

📌 Recenzije svih Royal Balm proizvoda koje sam probala možete naći ovde.

Da li koristite ulja u nezi? Koja? Pišite mi! 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra