BALEA Urea krema za predeo oko očiju • Recenzija

јануар 27, 2021 0 Comments

Balea augen creme urea, Balea krema oko očiju, Balea okoloočno krema sa ureom, recenzija kreme za predeo oko očiju, utisci, blog
Danas vam pišem o jednom od mojih omiljenih kozmetičkih proizvoda iz 2020 - Balea okoločna krema sa ureom. Čitajte dalje kako biste saznali sve o ovoj kremici.

Šta piše na etiketi...

Krema za predeo oko očiju. Za veoma suvu kožu. Bez parfema. Sa 5% uree. Upotreba: ujutru i uveče nakon čišćenja naneti na predeo oko očiju i nežno utapkati. Dermatološki i oftamološki ispitano. Pogodno za vegane.
Na nemačkom dm sajtu ipak ulaze u malo više detalja pa pored ovih informacija navode i ovo:
Balea Urea krema za predeo oko očiju pruža optimalnu negu nežnoj i osetljivoj koži oko očiju. Bore nastale usled suvoće su smanjene. Urea odlično veže vodu i pruža joj intenzivnu hidrataciju. Pored toga, dragoceni sastojci poput ulja jojobePentavitin® daju vašoj koži dodatnu vlagu. Avocadol® daje gipkost gruboj i perutavoj koži. Pantenol ubrzava obnavljanje ćelija i pojačava njihov metabolizam. Formulacija bez mikroplastike i vodotopnih čisto sintetičkih polimera.
Količina: 15 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: nije navedeno, ali za okoloočne kreme je obično oko 6 meseci
Cena: oko 300 RSD / 3 eura

Sastav

Balea krema za predeo oko očiju sa 5% uree, recenzija Belea okoloočne kreme, sastojci, cena, gde kupiti
Zvezda ove kreme je urea. Urea se prirodno nalazi u našem telu i koži, i već dugi niz godina se koristi za tretiranje raznih kožnih problema (suvoća, psorijaza, seboreični dermatitis, atopični dermatitis...). Ima veliku ulogu u održavanju žaštitne barijere naše kože. Privlaći vodu za sebe i hidrira kožu. Takođe, urea pomaže da koža bolje primi ostale sastojke.

Osim uree, ova okoloočna krema sadrži i glicerin, jojobino ulje, skvalan, ulje avokada, pantenol, ekstrakt algi, morsku vodu, i Ascorbyl Palmitate (derivat vitamina C). Ne sadrži (loše) alkohole, boje, mirise, pa ni eterična ulja.

Što se tiče njihovog Pentavitin® i Avocadol® sastojaka, Pentavitin je drugi naziv za Saccharide Isomerate koji je potpuno prirodan sastojak i pruža koži duboku hidrataciju i čuva kožnu barijeru, a Avocadol je kombinacija sastojaka fokusirana na pružanju hidratacije i glatkoće, a ima i antiinflamatorna svojstva.

Što se mene tiče, zaista odlični sastojci, a posebne pohvale za izostanak parfema 👏

Kratku analizu svih sastojaka možete pogledati na cosDNA.com.

Moji utisci

Kao i uvek, počinjem sa pakovanjem. Balea Urea okoloočna krema dolazi upakovana u kartonskoj kutiji na kojoj možete naći sav info o ovoj kremi, tačnije, ako razumete nemački 👵 Zanimljivo je da nije bilo uobičajne nalepnice na srpskom, pa kada sam kupovala ovu kremu, išla sam po onome što sam razumela - augen creme, urea, i parfumfrei - za mene dovoljno! 😀
Bakea Urea augen creme, Balea krema sa ureom za predeo oko očiju, recenzija
Sama kremica je smeštena u plastičnoj tubici koja na dnu ima mali otvor za precizno doziranje.
Utisci Balea kreme za predeo oko očiju, Balea okoloočna krema sa ureom
Potrebna je zaista mala količina kreme za oba oka, izrazito je razmaziva što omogućava nežno apliciranje kreme oko očiju, bez prekomernog pomeranja osetljive kože. Balea okoloočna krema sa ureom je izrazito lagana i lepo se upija. Ne ostavlja masan ili lepljiv sloj na koži.
Balea krema sa ureom, Balea Urea okoloočna krema, recenzija kreme za predeo oko očiju, osetljiva koža
Može se slobodno koristiti ispod korektora, jako lepo ga dopunjuje.

Što se hidratacije tiče, meni je dovoljna. Nemam problem sa suvom kožom oko očiju, relativno je "normalnog" tipa ka masnijem, i meni sasvim lepo hidrira. Često su me kreme za lice zatezale kada sam ih nanosila oko kapaka, imala sam osećaj suvoće ali sa ovom nemam tih problema. Kako bi legle zahtevnijoj koži, ne znam, ali svakako vredi probati jer nije skupa i ima super sastojke.

Ja sam više nego zadovoljna ovom Balea kremom za predeo oko očiju, definitivno ulazi kao stalni član mog nesesera 😊

Ocena: 5/5 ★★★★★

Da li koristite kreme za predeo oko očiju? Podelite sa mnom vaše favorite! 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra