MANUFAKTURA prirodni dezodorans • Recenzija

јун 07, 2021 0 Comments

Manufaktura Senta prirodna kozmetika - prirodni dezodorans sa bademovim i kokosovim uljem, recenzija i utisci

Moje iskustvo sa prirodnim dezodoransima je vrlo slabo - koristila sam par od Alverde ali su me zbog velike količine alkohola pekli i nikad nisam imala želju da im se vratim. Početkom godine sam dobila prirodni dezodorans na bazi sode bikarbone koji je bio dosta praškast i neuredan pa ni njega nisam volela koristiti. Ali, zahvaljujući saradnji sa Manufakturom, probala sam prirodni dezodorans koji ne samo da je ugodan za nošenje već je i pouzdan! Danas ćete upravo o njemu da čitate 😊

Karakteristike i sastojci

Manufaktura prirodni dezodorans, karakteriste i spisak sastojaka - recenzija i utisci
Manufaktura opisuje ovaj dezodorans kao hidratantan, negujuć dezodorans koji će sprečiti neprijatne mirise a usput neće zapušiti pore. Sadrži kokosovo i bademovo ulje koje neguje kožu, cink-oksid sprečava razmnožavanje bakterija a kukuruzni skrob upija znoj. Ne sadrži eterična ulja, alkohole, parabene, mineralna ulja, i boje.
Manufaktura prirodni dezodorans spisak sastojaka i analiza, recenzija prirodne kozmetike iz Srbije
Kao i sva kozmetika Manufakture, dezodorans je potpuno vegan-friendly i cruelty free (nije testiran na 
životinjama) 🐰

Ako vas zanima više o Manufakturi, možete pročitati u prethodnoj recenziji posvećenoj njihovom toniku sa limun travom i alojom, kao i na njihovom zvaničnom sajtu manufaktura-shop.rs

Količina: 70 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: otprilike 6 meseci
Cena: 400 RSD
Gde kupiti: Manufaktura web shop i u njihovoj radionici u Senti

Moji utisci

Manufaktura organska prirodna kozmetika Senta - prirodni dezodorans bademovo ulje i cink oksid recenzija
Dezodorans dolazi u staklenoj teglici i bele je boje. Ima blag miris kokosa (koji se oseti tek kada se približi nosu) a po konzistenciji me podseća na Sudocrem kremu.
Manufaktura prirodni dezodorans - moji utisci i zapažanja
Kao što vidite, dezodorans je dosta pigmentovan pa čini da pazuh izgleda belje, pa možda nije idealan za leto i bretele, ali ako nemate naviku da često dižete ruke onda ovo ne bi trebalo da predstavlja problem. Meni lično ne smeta, obično nosim majice koje pokrivaju pazuh, ali eto, čisto da imate u vidu da ne postaje potpuno providan kada se nanese.

Ta belina dezodoransa se preslikava na odeću, pa će majice sa unutrašnje strane u predelu pazuha biti belje, ali bez brige, potpuno se skida prilikom pranja, ne ostavlja fleke! 😉

Što se efikasnosti tiče, kao što ste mogli pročitati u uvodu - definitivno štiti od neprijatnih mirisa! Radi podjednako dobro kao i komercijalni dezodoransi, ali pošto ne sadrži aluminijum, biće znoja ali ne i neugodnih mirisa. Ne štipa kada se nanese na sveže obrijan pazuh.

Baš me je pozitivno iznenadio jer nisam mislila da će tako dobro da štiti s obzirom da je prirodan. Sve pohvale Manufakturi a od mene imate preporuku! 😊

Ocena: 5/5 ★★★★★

Sa čime vi mackate pazuh? 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra