AVENE B-Protect SPF 50+ - BB krema i SPF zaštita u jednom • Recenzija

септембар 02, 2021 0 Comments

Recenzija Avene B-Protect SPF 50 tonirana krema za lice Ne volim što moram ranije da ustajem kako bih učinila sebe da izgledam "normalno", pa sam bila u potrazi za 2 u 1 proizvodom - pouzdana UV zaštita i izjednačavanje tena. Avene B-protect sa SPF 50 mi je po opisu delovao idealno. Pročitajte moje utiske u nastavku.

Avene B-protect SPF 50 krema - opis i karakteristike

Avene B protect SPF 50 krema za lice sa mikroinkapsuliranim pigmentima
Avene opisuje B-protect kremu kao 3 u 1: pruža UV zaštitu, štiti kožu od spoljnih uticaja, i poboljšava ten. Krema sadrži mikroinkapsulirane pigmente koji se prilikom nanosešanja oslobađaju, rezultujući u blistavom i svežem tenu.

Karakteristike:
  • "Nude skin feel" inovacija - ne oseća se na koži
  • Neprimetan na koži
  • Nemasna, ne lepi se
  • Brzo se apsorbuje

Količina: 30 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: 12 meseci
Cena: 1700 - 1900 RSD, zavisno od apoteke
Gde kupiti:
🛒 Apotekamo.rs (trenutno na sniženju)
🛒 ostale bolje snabdevene apoteke

Analiza sastojaka

Analiza sastojaka Avene B protect kreme za lice, mesavina fizičkih i hemijskih filtera, recenzija
Avene B protect sadrži kombinaciju fizičkih i hemijskih UV filtera: Tinasorb (Bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine), Iscotrizinol (Diethylhexyl butamido triazone), Avobenzone (Butyl Methoxydibenzoylmethane), Titanium Dioxide, i Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol. Zvuče zastražujuće ali su zapravo jako dobri filteri.

Kao i sva Avene kozmetika, Avene B-protect je obogaćen sa Avene termalnom vodom. Neke posebne negujuće sastojke ne sadrži, pretežno je SPF krema sa pigmentima.

Sadrži parfeme.

📌 Listu svih sastojaka takođe možete pogledati na CosDNA.com

Moji utisci

Avene B-protect SPF 50+ krema dolazi u narandžastoj kartonskoj kutiji, što je karakteristično za svu Avene kozmetiku za sunčanje. Na kutiji je ispisan slogan "Beautiful & Protected" (lepa i zaštićena) i verujem da svi mi želimo tako svaki dan da se osećamo 😊
Moji utisci Avene B protect SPF 50 tonirane kreme
Sama ambalaža je klasična plastična tuba, a otvor ispod poklopca omogućava kontrolisano doziranje kreme. Sadrži 30 ml proizvoda što ćete se složiti da je manje nego druge SPF kreme za lice, ali odgovara prosečnoj zapremini tečnih pudera. Ovim možda Avene želi više da predstavi ovu kremu kao dekorativu a manje kao kremu za zaštitu od UV zračenja, iako je zaštita neuporedivo pozdanija u odnosu na bilo koji puder sa SPF-om.
Avene B protect krema, opis pakovanja, recenzija
Avene B-protect ima srednje intenzivan parfemisan miris, kojeg nisam ljubitelj. Ne smrdi ali nije ni lep. Po meni totalno nepotreban.

Krema je bele boje sa sitnim braon tačkicama koje čine te mikroinkapsulirane pigmente. Prilikom nanošenja se ti pigmenti oslobađaju i boje kremu.
Avene B protect tonirana krema kako izgleda na ruci, swatchevi
Nijansu bih opisala kao neutralnu medium, iliti, srednje svetlu. Izrazito bledom licu neće odgovarati, a ni preplanulom tenu. Moj ten naginje ka svetlijem, i uspe lepo da se stopi sa kožom.

Avene je opisao ovu kremu kao "nude feel", neprimetna, nemasna, brzo se upija... Joj, kako se ne slažem ni sa jednim 😅 Krema je i te kako masna i zbog toga se i te kako primećuje na licu. Niti se upija brzo... Potrebno je minimum 20 minuta da se slegne i donekle upije. Izgleda manje masno, čak onako dewy ali za moj ukus izgleda i dalje preteško. Međutim, ono što je super kod ove kreme je to što nakon setovanja puderom u prahu, masan sjaj i osećaj nestaju, a na koži se skoro ni ne primećuje! Jako prirodno izgleda. Da napomenem, moja koža je mešovita, pa možda je i to razlog što ga moja koža slabije upija, verovatno bi drugačija priča bila sa suvom kožom.

Ovako izgleda na mom licu nakon 20 minuta, BEZ setovanja.
Pre i posle: Avene B protect krema SPF 50 tonirana krema recenzija
Avene B protect krema izbliza na licu, slike pre i posle
Nažalost, nemam slike nakon setovanja puderom 😞

Pokrivna moć je dobra, nije potpuna ali sasvim solidno pokriva neko srednje crvenilo i super izjednačava ten. Iznenađujuće je da iako je tako masna na početku, ne prosijava nakon setovanja i lice mi bude ceo dan suvo na dodir.

Takođe, jako mi se sviđa što je na pakovanju navedeno TAČNO koliko kreme je potrebno za lice i vrat za postizanje optimalne zaštite (dužina kažiprsta) tako da nema nagađanja jesmo li naneli dovoljno ili ne.

Jako sam zadovoljna sa Avene B-protect kremom, nijansa je dobra, nije naranžasta ni pretamna, odlično mi ispunjava potrebe pudera i SPF zaštite, izgleda prirodno na licu (nakon setovanja), jedino mi je žao što dolazi u tako maloj količini i što mora da se setuje. Nisam je koristila redovno kako bi mi što duže trajala, inače svakodnevnom upotrebom ne traje dugo. Samo se nadam će je Avene uvrstiti u redovnu ponudu i da će se naći u prodaji i sledećeg leta, jer je zaista odličan proizvod.

Ocena: 4/5 ★★★★☆

Do sledeće recenzije,
Aleksandra