Eucerin DermoPURIFYER - noćna krema i koncentrat

октобар 02, 2015 0 Comments

Nisam mislila da ću i sa 24 godine voditi aktivnu bitku sa bubuljicama ali evo me, pubertet je daleko iza mene ali stanje moje kože je još uvek isto. Nekada su se pojavljive samo oko nosa i čela, sada bome i brada pati, predeo blizu ušiju i vilica. Čelo više nije toliko aktuelno, ali i dalje, tu su... moji  verni fanovi.
Naišla sam na par postova od naših blogerki u vezi ove linije, neke su bile za, neke ne. Uglavnom su koristile samo jedan proizvod iz linije, obično samo koncentrat, ali smatram da u kombinaciji sa još jednim se podupiru i rezultati tako mogu biti dosta uočljiviji. Meni, verovali ili ne, posle samo dve nedelje! :) Čitajte dalje za detalje.

I didn't think I would be having problems with pimples at 24. Puberty is long gone but my skin is still the same. My problem areas were around my nose and forhead, but now my chin, cheaks and jaw give me nightmares.
I found a few blog posts about this line, some were amazed and some not. They mostly used only one product form the line, mainly the concentrate but I think by combining it with another product, they kinda back each other up and results are way more noticable. For me, believe it or not, it only took 2 weeks! :) Read on for more details.


eucerin dermopurifyer night cream and active concentrate review

Zaintrigirala sam se za ovu liniju jer do sada nisam probala ništa od Eucerina. Istraživala sam dalje po stranim blogovima i tu su se već mogli naći dosta pozitivniji komentari. Odluka je pala i taman se pojavila odlična akcija na apotekasrbotrade.rs i tako uz kupljeni koncentrat sam dobila ovu noćnu kremu.

O DermoPURIFYER liniji:

Eucerin DermoPURIFYER je linija efikasnih dermokozmetičkih preparata za masnu kožu. Kombinacija aktivnih sastojaka deluje na četiri ključna faktora nastanka akni: hiperkeratozu (poremećeno oslobađanje od površinskih kožnih ćelija), seboreju (pojačano stvaranje sebuma), mikrobiološku kolonizaciju (pojačana porliferacija bakterija) i zapaljenje kože.
  • Glavni aktivni sastojak je mlečna kiselina koja hidrira i reguliše normalnu pH vrednost kože. Ublažava ožiljke i deluje antikomedogeno.
  • L-Carnitin reguliše proizvodnju sebuma.
  • Decandiol ima odlično antimikrobno svojstvo, smanjuje rast bakterija koje izazivaju akne i sprečava iritaciju kože.
  • Likokalkon A deluje antiinflamatorno, vidno ublažava kožne iritacije i neguje.

I got interested in this line because I never tried anything from Eucerin. I did a research on other blogs and I found more positive reviews. Just when I made my decision, a great deal turn up and I got this night cream for free.

About the DermoPURIFYER line:

Eucerin DermoPURIFYER is a range of effective dermo-cosmetic products for oily skin. The combination of active ingredients acts on four key factors of acne: hyperkeratosis (disrupted skin cell), seborrhea (increased production of sebum), microbial colonization (increased bacteria proliferation) and inflammation of the skin.
  • The main active ingredient is lactic acid which hydrates and regulates normal pH levels of the skin. It soothes scars and acts anti-comadogenic.
  • L-Carnitin regulates sebum production.
  • Decandiol has an excellent antimicrobial properties, reduces bacterial growth which produces acne and it prevents skin irritation.
  • Likokalkon A acts anti-inflamatory, visually reduces skin irritation and nourishes.

    Eucerin DermoPURIFYER aktivni koncentrat, 30 ml

    eucerin dermopurifyer active concentrate review and swatch
    Vrlo lagan, mlečne boje, i mirisa koji podseća na proizvode za muškarce :) ali ne brinite cure, miris nije jak i ne zadržava se. Za celo lice mi je potreban jedan stisak pumpice. Doziranje nije najpreciznije, teško je naciljati željenu količinu. Lako se razmazuje, upije se za minut i koža dobije nahranjen i mekan osećaj. Idealan pre šminke. Koristim ga uveče, na oprano lice, pre noćne kreme. Kada mi je lice u haosu, uglavnom zbog moje ludačke potrebe da stiskam i najmanju, najneprimetniju izbočinu na licu, koristim ga i ujutru, otprilike 7-10 dana dok mi se lice ne pročisti. Tako sam i počela da ga koristim i iznenadila sam se koliko mi se brzo lice pročistilo :) Apsolutno ne isušuje što je ekstra s obzirom da gomila proizvoda namenjenih za problematičnu kožu rade baš to. Nažalost, baš zbog nepreciznog doziranja nije moguće ciljno nanositi jer izađe previše proizvoda i zbog toga se brže troši. Koristim ga 3 meseca i ostalo mi je nešto više od trećine. Znači u proseku će vas trajati oko 4-5 meseci, možda i kraće ako ga češće nanosite.
    Koža mi je osetljiva i s ovim koncentratom nisam imala apsolutno ni jedan problem. Sastojke možete pogledati ovde.

    Cena 1380-1700 din (zavisno od apoteke). Ocena 5/5

    Eucerin DermoPURIFYER Active Concentrate is very light, has a milky color and the smell reminds me of men products :) but don't worry ladies, the smell is not strong and it evaporates very quickly. For my whole face I need only one pump. The dosage is not very precise, it's hard to determine the right amount. It's very easy to apply, it sinks into the skin very fast and the skin feels very nourished and soft. It's ideal as a primer. I use it at night on a cleaned face, before the night cream. When my face is acting out, mainly because I have a crazy obsession of squeezing every stupid thing on my face, I use it in the morning as well, for about 7-10 days until my face clears up. I was surprised how fast my face cleared up :) It doesn't dry up the skin the slightest which is great because there is a lot of product for problematic skin that do. Unfortunately, because of the imprecise dosing. it's hard to target specific pimples because too much of the product comes out and so it empties very quickly. I'm using it for 3 months now and I still have a little bit more than one third left, so on average it will last about 4-5 months, maybe even less that that if you use it frequently.
    My skin is sensitive and with this concentrate I haven't had any problems. You can see the ingredients here.
    Price is between 11-15 euros (depending on the pharmacy). Rating 5/5

    Eucerin DermoPURIFYER aktivna noćna krema, 50 ml

    eucerin dermopurifyer active night cream review and swatch
    Gušća krema, nemasna, blagog mirisa i upije se svetlosnom brzinom! Kožu ostavlja mekanom i potpuno mat. Treba malo brže raditi s njom nego s običnom kremom jer kao da ispari tokom nanošenja. Bukvalno kao da nisam ništa nanela :) Nanosim je uveče, posle koncentrata. Na početku sam je nanosila preko celog lica, sad najviše ciljam T zonu i problematične predele. Za noćnu kremu je veoma lagana, čak mi je lakša od njihove dnevne kreme isto iz ove linije, doduše, probala sam samo uzorak.
    Dok sam bila na moru koristila sam samo noćnu kremu. Primetila sam da se u toku te dve nedelje pojavila po koja bubuljica i lice mi više nije bilo toliko čisto. Da li zbog nedostatka koncentrata ili su so i znoj poremetili stvari, ne znam, ali kremu nastavljam da koristim jer smatram da se koncentrat mora s nečim "zaključati".
    Doziranje je odlično, ali pošto je krema tako čudne konzistencije, mora se staviti nešto više kako bi se stigla razmazati po celom licu pre nego što "ispari". Posle 3 meseca, kao sa koncentratom, ostalo mi je nešto više od trećine što mi je rekord - kreme sam znala vući i godinu dana :D
    Sastojke možete pogledati ovde. Takođe nije bilo nikakvih loših reakcija.
    Cena 1467-1800 din (zavisno od apoteke). Ocena 4/5

    Eucerin DermoPURIFYER active night cream is a thick, but not greasy cream, with a light scent and it absorbs crazy fast! It leaves the skin soft and absolutely matte. You have to work fast with this cream because it almost evaporates from the skin during application. I feel like I didn't put anything :)
    I apply it at night, after the concentrate. At first I applied it on my whole face but now I target only the T zone i problematic areas. It's very light for a night cream, I find it lighter than their day cream from the same line, but I tried only a sample.
    When I was on summer vacation I only used the night cream. I noticed that during those two weeks, couple of pimples turned up and my skin wasn't that clear. Maybe it's because I wasn't using the concentrate or the salt and sweat irritated my skin, but never the less, I'll keep using the night cream because I think there has to be something to lock in the concentrate.
    The dosing is excellent, but because of the strange consistency of the cream, I have to use a bit more so I could properly distribute in on my skin before it "evaporates". After 3 months, just like with the concentrate, I still have about one third left.
    You can see the ingredients here. A also didn't have any bad reactions to the product.
    Price 12-15 euros (depending on the pharmacy). Rating 4/5

    Konačni utisci / Final thoughts

    Prezadovoljna sam! Nikada do sada mi se koža nije toliko brzo i efikasno pročistila. Bubuljice skoro da mi više i ne izlaze, desi se poneka podkožna možda jednom u mesec dana ali nju teško može nešto da ubije. Mitisere nisam nikada nešto preterano imala, obično na nosu ali primećujem da i njih ima manje. Ne verujem da postoji proizvod koji ubija sve živo i ostavlja kožu besprekorno čistom od bilo kakvih ataka, tako da ni od ove linije nemojte očekivati čuda, jer ni moja koža nije 100% čista, ali jeste daleko čistija nego što bila :) Ne znam koliko bi pomogla baš aknastoj koži, ali verujem da bi ublažilo njihovu pojavu. Uostalom, ova linija se sastoji od još nekoliko proizvoda, ja sam probala samo dva tako da ko može i želi da uloži u svoju kožu, toplo im preporučujem. Verovatno bi rezultati bili još bolji. Cena jeste na jačoj strani ali Eucerin često organizuje razne popuste i poklone, tako da pripazite na svoje apoteke i iskoristite svaku priliku.
    U tekstu sam spominjala apoteku Srbotrade, ne jer imam neki dil s njima već sam kod njih kupovala i imaju ubedljivo najjeftinije cene, i ono najbolje - imaju online prodavnicu :) Vredni su pažnje. Just sharing the love.

    I am very happy with the products! Never before has my skin healed so quickly and efficiently. Pimples rarely show up, acne maybe once a month but that sucker is always very hard to kill. Blackheads never were frequent visitors anyway, maybe just on the nose but I'm noticing there are fewer now. I don't believe there is a miracle product that removes everything and leaves the skin perfectly clean from any attack so don't expect miracles from this line. My skin is not 100% clean but it looks much healthier then before :) I don't know how much would it help for severe acne but I believe that it would at least a little. After all, this line consists of more products, I tried only two, so if there's anyone who can and wants to invest in their skin, try it. The results would be probably a lot better. The price is on the heavier side but Eucerin has frequent promotions with free gifts so watch out for those and use every opportunity.


    Koji su vaši utisci o ovoj liniji? Da li ste otkrili nešto bolje? Kako se vi borite s napastima? Jako me zanimaju vaša iskustva. Pišite, ne ujedam :)

    What are you opinions of this line? Did you find something better? How do you fight with problematic skin? I'm very interested in your experience. Write, I don't bite :)

    Do sledeće recenzije,
    Aleksandra