Balea krema za izbeljivanje dlačica • Recenzija

август 16, 2016 18 Comments

Balea Haarentfernungscreme review, Balea aktivator creme, Balea Bleichcreme, Balea krema za posvetljivanje dlaka recenzija
Eh, te nepoželjne dlačice... Veći deo života se borimo protiv njih na razne načine, iako su one skroz prirodne i tamo sa razlogom, al' hajd, what's a girl to do.
Danas vam pišem o (za mene) novom proizvodu iz DM-a, Balea kremi za izbeljivanje dlačica (Balea Haarentfernungscreme). Kupila sam je kako bih što više izbledela dlačice na rukama i nikad nisam htela da ih brijem iz bojazni da će narasti još tamnije i duže (možda je samo mit?). Pročitajte u nastavku moje iskustvo i pogledajte slike pre i posle izbeljivanja.

Oh, that unwanted hair... We spend most of our lives fighting against them in different ways, even though they are absolutely normal and there for a reason, but hey, what's a girl to do.
Today I'm writing about a new product (for me) in DM, Balea cream for hair whitening/bleaching (Balea Haarentfernungscreme). I bought it in hopes it could lighten the hair on my arms, and, I never felt comfortable shaving them because I believed they will grow longer and darker (maybe it's only a myth?). Continue reading to find out my experience with this cream and for before/after pictures.

O proizvodu / About the product

U ovoj naizgled maloj kutijici se nalazi set od dve kreme, lopatica, posuda za mešanje i jedan par zaštitnih rukavica. Jedna krema je za izbeljivanje a druga je aktivator, nešto slično farbama za kosu.

This seemingly small box contains a set of two creams, small spatula, mixing bowl and one pair of protective gloves. One cream is for lightening/bleaching, the other is a activator, similar to hair dye.
Balea Haarentfernungscreme review, Balea aktivator creme, Balea Bleichcreme, review, recenzija
Ovaj set se može koristiti za izbeljivanje dlačica na nogama, rukama, podlakticama, bikini zoni, nausnicama, obrazima i bradi. Ja sam ga koristila za izbeljivanje dlačica na rukama ali pre nego što pređem na sam proces, hajde da se upoznamo sa sastavom.

This set can be used for lightening hair on the legs, arms, forearm, bikini zone, above the lips (mustache area), cheeks and jaw. I used it for lightening the hairs on my arms, but before we continue, let's get to know the ingredients.

Sastav / Ingredients

Komponenta 1 je krema za izbeljivanje, iliti hidrogen-peroksid - sastav na CosDNA.
Takođe sadrži ekstraktne aloje i nevena, tokoferol (oblik vitamina E), suncokretovo ulje i mlečnu kiselinu, i oni svi pomažu u ublažavanju neželjenih efekata hidrogen-peroksida i neguju kožu.
Komponenta 2 je aktivator, a sastojke možete naći takođe na CosDNA.
Sadrži amonijak i bome se oseti. Osim njega, sadrži i ektrakte kamilice i nevena, tokoferol, suncokretovo ulje i mlečnu kiselinu.

Component 1 is a cream for lightening, aka hydrogen peroxide - full ingredient list on CosDNA.
It also contains aloe and calendula extracts, tocopherol (form of vitamin E), sunflower oil and lactic acid. They all help sooth the skin.
Component 2 is the activator, and the ingredients can be found at CosDNA.
It contains ammonium hydroxide and you can tell by the smell. It also contains chamomile and calendula extracts, tocopherol, sunflower oil and lactic acid.
Balea Haarentfernungscreme review, Balea aktivator creme, Balea Bleichcreme, review, recenzija, sastav, ingredients

Upotreba i efekti / Directions and effects

Krema se nanosi na očišćenu i suvu kožu. U posudici se treba promešati komponenta 1 i 2 u istoj razmeri i sa lopaticom nanosi na željeno mesto. U setu se nalaze i zaštitne rukavice ali meni nisu bile potrebne. Ako kremu nanosite na lice, drži se 5 minuta ali sa nanošenjem i ispiranjem ne sme biti na koži duže od 10 minuta. Ako na neki drugi deo tela onda 7 do 10 minuta, ali ukupno ne duže od 15 minuta.
Koža me je malkice peckala ali ništa strašno i neizdržljivo. Pošto nisam bila sigurna kako će reagovati na mojim dlačicama, prvi put sam ostavila da deluje 7 minuta i efekti su bili vidljivi! Baš sam se prijatno iznenadila. Koža je neko vreme bila malo crvena ali se do sledećeg dana povuklo. Pogledajte sliku ispod (klikni na nju za veći prikaz).

The cream should be applied to clean and dry skin. Mix components 1 and 2 in the mixing bowl in 1:1 ratio. Use the spatula to apply it on the desired area. The set contains a pair of protective gloves but I didn't need them. If you apply the cream to your face, leave it for 5 minutes but with applying and washing off not longer than 10 minutes. If you use it on skin that is not on your face, leave it for 7-10 minutes, but not longer than 15 minutes.
My skin tingled a little but nothing extreme. Because I wasn't sure how my hair will react, the first time I let it do its thing for 7 minutes. The effects were visible! I was very pleasantly surprised. The skin was a little red after but it went away by the next day. Take a look at the picture below (click on it for a bigger view).
Balea Haarentfernungscreme review, Balea aktivator creme, Balea Bleichcreme, review, recenzija, pre i posle, before and after
Postupak sam ponovila nakon 72h (kako se i preporučuje na pakovanju) pošto sam verovala da se mogu još više posvetliti i uspela sam. Dostigla sam idealnu svetlinu, tamo su, a nisu :D Napokon više ne razmišljam o njima. Bojala sam se da će mi dlačice požuteti ali nisu, samo su jako jako svetle.

Po meni je ovo idealan proizvod ako imate na telu neželjene dlačice koje želite da ublažite i jedno duže vreme zaboravite.

I applied it again after 72 hours (like it says on the packaging) because I knew I could lighten them even more. I managed to achieve the ideal lightness, they are there, but not very visible :D Finally I don't have to think about them. I was afraid they will turn yellow but they didn't, they are just very very light.

For me this is an ideal product for anyone who has unwanted hair that they want to soften and forget about for some time.

Cena 399 RSD. Ocena 5/5!
Price 3.2 euros. Rating 5/5!

A kako se vi borite sa majkom prirodom? :)
And how do you fight against mother nature? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

18 comments

Write comments
Unknown
AUTHOR
17. август 2016. 21:19 delete

Fenomenalno deluje :)

Reply
avatar
Анониман
AUTHOR
19. август 2016. 14:46 delete

Mwni je ovo super za npr.lice jer je vrlo nezgodno ako neko ima na bradi. Ostalo sam za depilaciju voskom ili depilatirom elektricnim. Vise od 15 gid depiliram ruke i nisu ni gusce ni crnje nego sto su bile.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. октобар 2016. 16:23 delete

Na koliko dugo su dlacice nevidljive..

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
9. октобар 2016. 18:44 delete

Hm, rekla bih par meseci. Posvetlila sam ih negde u julu a sad već vidim da bih mogla ponovo. Mada stigla je zima, dugi rukavi, sad toliko ne razmišljam o njima :) Srećom kreme ima dovoljno za još dooosta posvetljivanja tako da se skroz isplati.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
9. мај 2017. 13:47 delete

Jel ih i stanjuje ili samo izbeljuje?

Reply
avatar
Điđi
AUTHOR
18. мај 2017. 18:55 delete

Upravo sam izbjelila dlacice. Krema je ekstra i djeluje. Preporuke

Reply
avatar
Melissa
AUTHOR
12. јун 2017. 23:12 delete

Prvo da pohvalim autorku, i zahvalim joj se sto mi je dala vetar u ledja da i ja probam. Elem, videh ja na polici Balea HaarEntfärbungscreme i rekoh mozda je ovo super za dlacice na rukama... Ne dugo zatim naidjem na ovaj Blog, i danas sam kupila, evo radim drugu ruku, rezultat na prvoj je sjajan! Mali savet, izbeljuje se malo i koza, tako da nanesite svuda jednako da ne biste bile 'na shrafte'. Mada nisam sigurna da li je dobro za moje nausnice jer ne smem da se usudim da ih pustim, za to cu naci vec neko resenje. Pozdrav!

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
13. јун 2017. 21:04 delete

Hvala što si podelila sa nama svoje utiske :)
Inače, u mom slučaju kožu posvetli samo privremeno, vrati se u normalu nakon pola sata-sat, ne izbeli je trajno, pa mi je čudno kako tebi izbeljuje :( Nadam se da ti se boja kože vratila.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
19. октобар 2017. 19:03 delete

Kako mogu naruciti ovu kremu?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
19. октобар 2017. 19:38 delete

Ćao, Juliana.
Kremu nažalost nije moguće naručiti, ali je možeš naći u svakoj DM drogeriji :)

Reply
avatar
MilicaBg
AUTHOR
21. март 2018. 20:17 delete

Moja ćerka koja je I razred ima bas velike dlake na rukama i nogama. Vec su poceli ds je zadirkuju i vidim da je uzasnuta od pomisli na kratke rukave i suknjice. Razmisljam da joj kupim ovu kremu. O depilaciji nisam ni razmisljala. Ali vidim da je njoj bas problem, jer decs mogu biti veoma okrutna. Ne znam da li bih smela da joj stavim ovu kremu. Imate li vi neki savet?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
21. март 2018. 22:25 delete

U potpunosti razumem situaciju. I ja takođe imam tamnije i duže dlačice po rukama pa sam zato i isprobala ovu kremu. Najsigurnije je da prvo testira na manjoj površini, kao kada se farbe za kosu testiraju, ali ne bi trebalo da joj smeta :) ali, naravno, uvek oprez. Inače, htela sam ponovo da kupim ovaj set ali ga više ne nalazim, pa ne znam da li su ga povukli iz prodaje ili je samo trenutno nestašica. Javite kako je uspelo :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4. јул 2019. 14:10 delete

Jel stavljao ko ovu kremu na lice, tipa nausnice?

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
3. мај 2020. 08:42 delete

Može li da se koristi za za obrve?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
3. мај 2020. 20:30 delete

Ćao. Na pakovanju piše da se može koristiti za izbeljivanje dlačica na nogama, rukama, podlakticama, bikini zoni, nausnicama, obrazima i bradi. Ne spominju se obrve :(

Reply
avatar
Анониман
AUTHOR
6. јануар 2022. 19:49 delete

Da li idalje moze da se nadje u DM-u?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
7. јануар 2022. 08:21 delete

Ćao :) Nisam sigurna, godinama već kupujem drugu kremu (https://www.alexandar-cosmetics.com/proizvod/krema-za-izbeljivanje-dlacica-gigi-42g-28g) jer dugo vremena nisam viđala ovu Baleinu, ali možda su je vratili, treba proveriti.

Reply
avatar