Bourjois Healthy Balance kompaktni puder | Recenzija

јун 30, 2016 0 Comments

Huh, znam da sam još krajem marta na svojoj Facebook stranci najavila recenziju ovog i još par proizvoda ali nikako da stignem o svakom da pišem. Ovaj put s vama delim moje utiske o opšte poznatom puderu za matiranje - Bourjois Healthy Balance :)

Imam mešovit tip kože, masnu T-zonu a ostalo relativno "normalno". Do sada sam koristila Rimmelov Stay Matte kompaktni puder i bila sam zadovoljna s njim pa me je baš zanimalo kako će se ovaj pokazati i da li će biti bolji.

Šta kaže Bourjois / What does Bourjois say

Obogaćen česticama najlona i kaolinom, puder je izvanredno mek i lako se nanosi na kožu, pružajući lak i prijatan osećaj, bez neželjenog efekta maske na licu. Ujedno negujući kožu i pružajući joj prirodno lep izgled, Bourjois Healthy Balance kompaktni puder omogućava blistav, mat i uravnotežen rezultat na koži, bez isušivanja!

Izuzetno delotvorna kombinacija formule i teksture Healthy Balance kompaktnog pudera omogućava besprekornu postojanost proizvoda koji ostaje nepromenjen na licu do 10 sati.

Kao prava azijska voćna terapija, ovaj puder ima efekat protiv sjaja i nudi koži kombinovane prednosti šaron voćke, koja hidrira, i juzua, koji skuplja kožu, ali joj ujedno vraća ravnotežu.

Osnovno / The basics

Pakovanje: Healthy Balance puder dolazi u okruglom ciklama plastičnom pakovanju. Unutra se nalazi ogledalo koje je jako praktično za usputne ispravke. Zatvara se na "klik" i bez brige možete zaboraviti na njega dok je u torbici jer se neće slučajno otvoriti.
Nijansa: Moja nijansa je 52 Vanilla koja je ujedno i najsvetlija. Može se nabaviti u još 3 nijanse.
Količina: Dobije se 9g proizvoda.
Rok trajanja: Nakon otvaranja se treba iskoristiti u roku od 18 meseci.


Sastojci / Ingredience

Još jedan razlog zašto sam se odlučila za promenu je jer Rimmelov sadrži dve vrste jačih parabena i sastojcu mu generalno nisu baš za divljenje, dok su ovom mnogo kvalitetniji, ali ne i savršeni.

Listu sastojaka možete pogledati na CosDNA.

A evo nešto detaljnije o pojedinim sastojcima:
Nylon-12 - matira kožu, čini je svilenkastom, ne zavlači se u bore.
Octyldodecyl stearoyl stearate - sprečava isušivanje kože.
Kaolin - mineral iz gline, u većim količinama može da isuši kožu, koristi se u borbi protiv akni.
Zinc PCA - usporava starenje kože, smanjuje lučenje sebuma, smanjuje upale od akni. Može biti blaži iritant.
Methylparaben - deo paraben porodice konzervanasa. Sprečava razmnožavanje gljivica, koža ga lako apsorbuje i generalno se smatra bezbednim, ali postoje studije koje tvrde da postaje štetan ako se nanosi na oštećenu kožu. Neki ga povezuju sa rakom dojki.
Propylparaben - takođe član porodice parabena. Nalazi se prirodno u nekim biljkama i insektima ali se sintetički proizvodi za kozmetiku, hranu i lekove. Generalno ne škodi ako se koristi u malim koncentracijama (0.05-1%). Takođe ga povezuju sa rakom dojki i poremećajem endokrinog sistema.
Tocopheryl Acetate - jedan oblik E vitamina. Koristi se kao alternativa čistom E vitaminu jer se smatra stabilnijim i manje kiselim. Sprečava oslobađanje slobodnih radikala (antioksidans), podstiče regeneraciju kože i jača lipidnu barijeru kože. Neke studije pokazuju da je toksičan za kožu i mogući iritant.
Diospyros Kaki Fruit Extract - hidrira.
Citrus Junos Fruit Extract - hidrira.

Kao što sam napisala, sastojci nisu savršeni. Parabeni su negde na sredini liste što baš nije najbolje, ako ćemo biti striktni. O ekstraktima Kaki i Junos voća nisam mogla naći nikakve dodatne informacije a s obzirom da su maltene na kraju liste, nemojte očekivati neki benefit od njih.

Performanse / Performance

Miris: Prvo što sam primetila kada sam ga otvorila je intenzivan, slatkasto-puderast miris koji me u prvi mah nije oduševio (više volim bezmirisne formule) ali je dobra stvar što se ne zadržava na koži.
Tekstura: Puder je zaista mek i četka ga lako kupi, mnogo lakše nego Rimmelov, što mi se jako sviđa. Sa kožom se odlično stapa i matira je u momentu. Lice izgleda prirodno mat, nikako mrtvo. Nisam primetila da se zavlači u fine linije, ne "kejka" se, i ne naglaša suve delove lica.
Pigmentacija: Iako u ponudi ima 4 nijanse, ovaj puder je na slabijoj strani kada je pigmentacija u pitanju. Boja jeste prisutna, ali minimalno. Blago izjednači ten, tako da će više odgovarati osobama sa savršenijom kožom kao dnevna, minimalna varijanta. Ja ga svakako ne koristim za pokrivanje, nego sa setovanje i matiranje, tako da meni ova stavka odgovara.
Trajnost: Kao što sam navela, moja koža je mešovita i zamasti se u proseku posle 3-4 sata. Ovaj, pa ni jedan drugi, nije uspeo da produži prosijavanje, ali pomirila sam se s tim. Verujem da ne postoji čudotvorni proizvod koji to može znatno da promeni. Ako postoji, javite mi! :)

Rezime / Summary

Bourjois nam puno obećava, ali realno puder u prahu ne može da popravi stanje kože. Na licu izgleda jako prirodno i praktičan je za nošenje ali mu je najveća mana prisustvo dva parabena, i to na sredini liste. Ako vas preterano ne brine njegov sastav, nećete zažaliti kupovinu :) Ali ja eto gledam da na što zdraviju kozmetiku pređem i već merkam jedan Korejski koji nema štetnih sastojaka ali o tom potom, treba i ovog potrošiti.

Cena 1200 RSD. Ocena 4/5.
Dobro / GoodLoše / Bad
Izgleda prirodno / Looks natural Sadrži parabene / Contains parabens
Ne uvlači se u sitne linije / Doesn't go into fine lines
Ne ističe suvu kožu / Doesn't emphasize dry skin
Praktično pakovanje / Practical packaging

Koji je vaš omiljen puder za matiranje? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra