Diva prirodna kozmetika - krema Stay Matte i piling za telo | Recenzija

март 02, 2016 2 Comments

Dragi čitaoci, dozvolite da vam predstavim Diva prirodnu kozmetiku! Kako me odjednom spopala želja za prirodnom kozmetikom, krenula sam da istražujem po forumima i naišla sam na preporuku za Divu. Apsolutno nisam bila upućena o čemu se radi dok nisam posetila njen sajt. Sapuni, puteri, pilinzi, balzami i kreme, svi upakovani u preslatkoj ambalaži po veoma pristupačnoj ceni. Pošto mi je taman ponestajala dnevna krema i piling za telo, bez puno razmišljanja sam naručila Stay Matte kremu za lice i piling za telo Minty Tangerine, a kao poklon sam dobila uzorak putera za telo Ultimate Diva :)
Diva Stay Matte, Diva Sheer Velver, Diva puter recenzija

Iza Dive stoji samo jedna devojka, Maja, iz Makedonije gde se i nalazi njena radionica. Na svom blogu piše sve o svojim proizvodima, stavovima o prirodnoj kozmetici i kako ih pravi tako da ništa nije tajno. Na svako moje pitanje je brzo i detaljno odgovorila, pa ako budete imali bilo kakve nedoumice, toplo vam preporučujem da je kontaktirate :)
Diva prirodna kozmetika logoDiva proizvodi nisu inspirisani "uradi sam" i tradicionalnim receptima već su zasnovani na savremenim metodama i tehnologijama. Koristi isključivo prirodne i Eco-Cert sastojke koje nabavlja u Nemačkoj, Austriji, Velikoj Britaniji i Francuskoj. Svi njeni proizvodi su bez mineralnih ulja, parabena, boja, formaldehid donora, i ostalih štetnih sastojaka. Ulja koja koristi su hladno ceđena i većina je organskog porekla. Mislim da ovo dosta govori o kvalitetu njenih proizvoda, ali svakako vam preporučujem da joj prelistate blog i presudite sami.
Još jedna stvar koja je izdvaja od drugih je što se nakon svake narudžbe sa njenog sajta prikupljaju bodovi koji se mogu pretvoriti u određeni popust prilikom sledeće kupovine i dobija se na poklon tester jednog njenog proizvoda! Pa zar to nije divno? :)

Diva Stay Matte prirodna krema za masnu i mešovitu kožu

Mojoj sreći nije bilo kraja kada sam videla da pravi kremu za mešovitu kožu koja je ujedno pogodna i za problematično lice. Dve muve jednim udarcem! Još ta pre-pre-preslatka staklena teglica... Slaba sam na kremice u slatkim ambalažama, šta ću :)
Diva prirodna kozmetika Stay Matte krema recenzija

Krema dolazi, kao što sam navela, u staklenoj teglici od 30 ml. Rok joj je 9 meseci od datuma proizvodnje što je sasvim dovoljno za tu količinu, a najbolje je što se ne mora držati u frižideru :)
Glavne sastojke čine jojobino ulje, ulje koštica kajsije, lešnikovo ulje, susamovo ulje, ulje makademije kao i aloe vera, urea, pantenol i još mnogo mnogo toga. Punu listu sastojaka kao i detaljne informacije o kremi možete pogledati na Divinom veb šopu, a evo i šta CosDNA ima da kaže o njima - link.
Diva prirodna kozmetika Stay Matte krema recenzija

Krema je guste teksture ali se brzo rastapa pod prstima. Razmazivost joj je srednja, tj. zavisi od nanete količine. Najviše volim da je nanosim na svaki deo lica posebno pošto tako teže mogu da preteram. Lice nakon nanošenja bude prirodno mat i osetno nahranjeno. U mom slučaju, krema se ne upije u potpunosti i ostavlja pomalo masan sloj, ne vidi se ali prsti ne klize tako glatko po koži. Razmenjivala sam utiske sa Majom i prenela mi je da se niko još nije žalio na taj problem, što znači da sve zavisi od pojedinca. Moja koža je masna u T zoni (čelo, kapci i brada) a na ostalim mestima je normalna, tj. ne masti se. Čak i pored tog nedostatka, lice mi se nije mastilo ništa brže nego inače što je odlično i nije mi izazvalo nikakve reakcije. Pošto je krema bogata uljima, palo mi je na pamet da je nanesem na vlažno lice i tu sam se prosto oduševila. Na taj način je koža u potpunosti upije i nema tog čudnog osećaja. Samo ipak, nisam sigurna koliko lice primi sva svojstva kreme jer je ovako još manja količina potrebna.
Diva prirodna kozmetika Stay Matte krema recenzija

Krema mi je divna, obožavam njen miris i celo iskustvo koje pruža, njen bogat sastav i slatku teglicu, ali taj osećaj na koži me sprečava da se u potpunosti zaljubim u nju :( Maja mi je najavila da će uskoro izaći laganija, letnja verzija ove kreme i jedva čekam da je probam, iskreno se nadam da će mi više odgovarati.
Pored kreme za mešovitu, u svom asortimanu ima i za normalnu, suvu i zrelu kožu, kao i noćne i dnevne varijante istih.
Cena Stay Matte kreme je 460 RSD i možete je naručiti preko Divinog veb šopa.

Diva Sheer Velvet kremasti piling za telo

Ljubav. Posle. Prvog. Mazanja. Oooo da.
Diva prirodna kozmetika Sheer Velvet piling za telo recenzija

Piling drugačiji od ostalih, baziran na ši i kakao puteru, avokadovom, bademovom i maslinovom ulju. Dolazi u plastičnoj teglici od 120 ml. Na prvi dodir je gust i klizav, podseća me na strukturu Shenemil glinene maske, ali u kontaktu sa vodom postane mlečan i divno razmaziv. Za eksfolijaciju su zaslužni fino mleven vulkansi prah, fino mlevene ljuske oraha, i semenke jagoda. Čestice uopšte nisu agresivne, taman su te jačine koje treba - ni pregrube da žuljaju kožu, ni preslabe da se jedva osete.
Diva prirodna kozmetika Sheer Velvet piling za telo recenzija

Kao što sam navela, piling je jako razmaziv i bogat eksfolijantima (jasno je da Maja ne štedi na sastojcima) i zbog toga se vrlo sporo troši. Miris je naprosto preeedivan. Iako u nazivu stoji Minty, prevladavala slatkast voćkast miris dok mentu i ne osećam. Najviše mi se sviđa što piling uopšte nije masan, ne ostavlja nikakav sloj, lako se ispere vodom i koža ostane meka i glatka, ma predivna! Mislim da više ni jedan drugi piling neću uzimati posle ovog :)
Sve sastojke i dodatne informacije o pilingu možete pročitati na Divinom veb šopu. CosDNA analiza sastojaka je na ovom linku.
Cena pilinga je 450 RSD i može se naručiti na gore spomenutom linku.

Ultimate Diva mango puter za telo [uzorak]

Diva prirodna kozmetika Ultimated Diva puter za telo recenzija

Kao poklon sam dobila uzrok jednog njenog putera u mirisnoj noti Provance koja me dosta podseća na one stare parfeme što su mi majka i baka znale nositi :)
Nisam do sada ni jedan puter probala i bila sam baš radoznala. Puter je gust ali se topi pod prstima i fino se razmazuje. Ne ostavlja masan ni lepljiv trag, koža ga brzo upije. Pošto uzorak jeste dosta mali, nisam mogla da procenim njegovu moć hidratacije.
Evo kako ga Maja opisuje:
Bogatstvo ulja u ovom puteru daje vašoj koži dugotrajnu hidrataciju, nežnu i meku kožu, a pri tome, brzo se upija i ne ostavlja masne tragove. Skoro odmah posle nanošenja, možete se obući i nastaviti sa aktivnostima. Mango puter je poznat po suvom osećaju koji daje i upravo zato je sastojak sa 'luks' predzankom, jer njegova komfornost u korišćenju,kao i profil njegovih konstituenata, omogućava 'instant' negu, poželjnu za užurban život savremene žene.
Pored mango putera, sadrži i ši puter, kakao puter, avokadovo ulje, ulje semenki tikve, makadamijino ulje, proteine ovsa i pantenol. Vrlo impresivni sastojci!
Sve detalje možete pogledati da njenom veb šopu.
Uzorak jeste mali i nisam ga mogla u potpunosti testirati, ali me ostavio u radoznalosti i sigurno ću jednom kupiti veće pakovanje. U ponudi ima teglicu od 60 ml i 210 ml.
Cena putera je 400 RSD za 60 ml, i 850 RSD za 210 ml.

Suma sumarum

Diva me definitivno ostavila u pozitivnom utisku i sigurno ću isprobati još njenih proizvoda. Sviđa mi se njen pristup prema kupcu, prikupljanje bodova i poklon uzorci, kvalitetni sastojci, vrlo pristupačne cene i proizvodi puni do čepa! :) Zaista se izdvaja od drugih i vredna je pažnje. Ako volite prirodnu kozmetiku, ili ste samo radoznali, najtoplije vam je preporučujem.

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

2 comments

Write comments
jos1blog
AUTHOR
4. март 2016. 11:47 delete

Hvala ti, i drago mi je da ti se dopao post. Puno mi znači! :)

Reply
avatar
Анониман
AUTHOR
4. новембар 2020. 00:32 delete

Колико си ти пута мени помогла својим постовима о ПРИРОДНОЈ козметици, немаш појма. Али немаш!

Хвала ти до неба и назад што пишеш. ❤️

Имаш велики поздрав од још једне Александре. ��

Reply
avatar