MANUFAKTURA maska za lice od zelene gline i bambusa • Recenzija

јул 07, 2021 0 Comments

Recenzija prirodne maske za lice na bazi zelene gline i bambusa, za masnu i problematičnu kožu. Manufaktura prirodna kozmetika
Maske za lice su definitivno moja adikcija. Svaki put kada odem u neku drogeriju, suzdržavam se svim silama da ne uzmem jednu. Posebno volim prirodne i DIY maske, osećam se kao neki hemičar 😀 pa sam se baš obradovala kada sam dobila ovu masku od zelene gline i bambusa od Manufakture na recenziranje. Utisci su, kao i uvek, totalno iskreni.

"Green clay + Bamboo" maska za lice - karakteristike i sastojci

Manufaktura prirodna kozmetika maska za lice zelena glina bambus recenzija, utisci
Manufaktura preporučuje ovu masku masnoj i problematičnoj koži (baš kakva je moja). Maska obećava matiranu, nežnu i čistu kožu. Preporučuje se da se koristi 2 puta nedeljno.

Maska dolazi u dve verzije - mini za 3 upotrebe i u teglici od 125g za 25 upotrebe. Verziju koju sam dobila na testiranje je upravo mini.
Manufaktura maska za lice sa zelenom glinom analiza sastojaka i recenzija
Što se sastojaka tiče, sadrži zelenu glinu, ovseno brašno, prah bambusa i vitamin C (askorbinska kiselina). Nema vodenih sastojaka pa je potrebno masku promešati sa vodom. U to ime, sumnjam u efikasnost vitamina C u ovoj maski jer je njemu potrebna kisela sredina (pH od 3.5) da bi bio efikasan, a voda i glina imaju znatno viši pH (oko 7-8), a usput ni ne znamo koncentraciju vitamina C pa i od toga zavise efekti.

Zelena glina privlači za sebe nečistoće, čisti pore, stimuliše cirkulaciju, zateže, umiruje kožu, u prevodu odlična za problematičnu kožu.
Ovseno brašno umiruje, hidrira i matira.
Prah bambusa pruža nežan piling, ima antioksidativna i aprotivupalna svojstva, matira.
Vitamin C je antioksidans, ali kao što sam već napisala, ne znamo kakva mu je efikasnost.

Količina: 3x5g u malom pakovanju, 125g u velikom
Rok trajanja: nije navedeno, ali verujem da može dugo da stoji s obzirom da su samo suvi sastojci
Cena: malo pakovanje je 500 RSD a veliko 1500 RSD (trenutno je na sniženju)
Gde kupiti: Manufaktura web shop i u njihovoj radionici u Senti

Moji utisci

Manufakturina mini maska dolazi u ekološkoj kartonskoj ambalaži, sličnoj onoj od sapuna, samo bez kružnog otvora. Unutra se nalaze tri kesice koje sadrže 5g suve maske koju je potrebno promešati sa vodom.
prirodna maska za lice sa zelenom glinom i bambusom priprema i recenzija
U upustvu stoji da je potrebna 1 kašičica vode, ali meni je trebalo 2 da bi mi bila razmaziva. Maska se zapravo može izmešati i sa drugim sastojcima - hidrolatima, mlekom, jogurtom, može se nakapati i malo ulja i tako je dodatno podesiti potrebama kože. Eterična ulja izbegavajte jer se ne mešaju dobro sa vodom pa može lako doći do iritacija.

Ono što mi se ne sviđa kod maske je tekstura. Ovseno brašno čini masku grudvičastom, pa kada hoću da dodam još jedan sloj ili da dodatno razmažem masku, maska se krene pomerati i skidati pa je teško naneti ravnomeran sloj.
Manufaktura maska za lice zelena glina moji utisci i recenzija
5 grama maske je dovoljno za celo lice i deo vrata, ali ja lično izbegavam vrat jer mi glinene maske izazivaju nesnosan svrab dok se suše. Zatezanje kože koje glinene maske stvaraju mi jako iritiraju kožu vrata pa izbegavam ovo područje.

Manufakturina maska od zelene gline stoji na licu 15 minuta nakon čega se ispira. Za to vreme maska se ne stigne potpuno osušiti što je dobro jer suva glina izvlači vlagu iz kože, a to ne želimo. Maska pruža i blag piling prilikom ispiranja. Lice ostavlja nežno i hidrirano, što nije uobičajeno za glinene maske. Nema crvenila, suvoće, zatezanja kože, samo nežna i meka koža što mi se jako sviđa 👍 zbog toga verujem da će odgovarati i osetljivoj koži.

Nažalost, tri upotrebe (koliko sadrži ovo mini pakovanje) mi nije bilo dovoljno da primetim neke dugoročne efekte. Maska je u svakom slučaju dobra, ima jednostavne sastojke i ne sadrži ništa agresivno, naprotiv, lepo omekša kožu i oživi je. Manufaktura u svom asortimanu ima još 5 vrsti maski pa verujem da svako može naći nešto za sebe 😊

Ocena 4/5 ★★★★☆

Koje su vaše omiljene maske?

Do sledeće recenzije,
Aleksandra