VICHY Normaderm BB tonirana krema | Recenzija

фебруар 28, 2019 0 Comments

Vichy Normaderm BB tonirana krema za kožu sklonu nepravilnostima - recenzija, utisci, cena, gde kupiti, blog
Većina BB krema su skoncentrisane na hidrataciju, što uopšte nije loša stvar, ali takve se tope sa moje masne kože, a izbor BB kremi za taj tip kože je nažalost izuzetno mali. Malo sam istraživala i naišla sam na ovu Vichy Normaderm BB Clear toniranu kremu namenjenu problematičnoj i masnoj koži a ovo su moji utisci nakon skoro godinu dana korišćenja.

Malo više o ovoj BB kremi...

Kao što sam navela, Vichy Normaderm BB krema je namenjena masnoj i/ili problematičnoj koži. Obećava istovremeno sakrivanje i smanjivanje izgleda nesavršenosti.

Karakteristike Vichy Normaderm BB kreme:
  • Hidrira i kontroliše prosijavanje.
  • Formulisana sa visokom koncentracijom Salicilne kiseline i mineralnim pigmentima.
  • Nemasna tekstura.
  • Pogodna i za osetljivu kožu.
  • Hipoalergena formula.
  • SPF od 16.
  • Obogaćena Vichy termalnom vodom.
  • Bez parabena.
Takođe, tvrde da se već posle mesec dana može primetiti poboljšanje u vidljivosti nepravilnosti na koži. Hmm…

Broj nijansi: 2 (Light i Medium)
Količina: 40 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: 12 meseci
Cena: 2000-2500 RSD
Gde kupiti:
🛒 Apoteka Srbotrade (najjeftinije)
🛒 Lilly drogerije
🛒 manje-više u svim apotekama

O sastojcima

Vichy Normaderm BB krema - sastojci, šta sadrži, recenzija, utisci
Zvezda Vichy Normaderm BB kreme je Salicilna kiselina koja se nalazi u koncentraciji od 2% (inače maksimalno preporučena koncentracija). Ako ste ispratili moju poslednju recenziju o The Ordinary AHA + BHA piling maski onda ćete se prisetiti da Salicilna kiselina spada u BHA (Beta hidroksi kiseline) koje ne samo što vrše eksfolijaciju (piling) površinskog dela kože već i ulaze dublje u pore, “tope” masnoću i deluju anti-inflamatorno što je ODLIČNO za masnu i problematičnu kožu. Drugi značajni sastojci su Kaolin glina, cink i vitamin E.

👎 Sastojak koji ne zaslužuje pohvalu su parfemi koji mogu i neosetljivu kožu da pretvore u osetljivu, pa imajte u obzir ovu stavku ako vas mirisi u kozmetici iritiraju.

✅ Sem toga sastojci su skroz okej, daleko od savršenstva ali ne sadrži ništa zbog čega bi trebali da brinemo. Analizu svih sastojaka možete pogledati na CosDNA.com i SkinCarisma.com

Recenzija

Vichy Normaderm BB krema - tonirana krema za problematičnu kožu, za bubuljice i akne. Recenzija.
Vichy Normaderm BB krema dolazi u kartonskoj kutiji na kojoj možete naći a-ma-baš-sve o ovoj BB kremi, sve je lepo i opširno napisano tako da nema nagađanja. Tu su i standardni podaci - sastojci i rok trajanja nakon otvaranja, zbog čega vam savetujem da je sačuvate.
Vichy Normaderm BB Clear tonirana krema za bubuljice i akne. Blog recenzija.
Sama BB krema je smeštena u plastičnu tubu koja se dozira kroz mali otvor na dnu. Otvor je prikladane veličine s obzirom da se radi o tečnijoj BB kremi pa tako omogućava precizno doziranje bez da proizvod ide na sve strane.
Vichy Normaderm BB Clear tonirana krema, najsvetlija nijansa, Light, pre i posle, recenzija i utisci
Moja nijansa je najsvetlija (Light) koja je nažalost za topliji podton jer vuče na žuto. Nije strašno, ali se da primetiti na mom više neutralnom podtonu. Žao mi je što kompanije prave pretežno tople nijanse iako definitivno ne odgovaraju svakom tenu.

Konzistencija je nešto tečnija i pomalo masna na dodir što nažalost ostaje i nakon nanošenja. Kao da se ova BB krema nikada ne upije potpuno u kožu, bez obzira da li sam je nanela na golo lice ili nakon seruma/kreme. Ova stavka mi jako smeta jer mi ostavlja lice lepljivo. Jedini spas je nanošenje pudera za setovanje ili matiranje, i to preko celog lica. Nažalost, zbog te lepljivosti, bez setovanja vrlo lako silazi sa kože i preslikava se na odeću 👎 Setovanjem se to sprečava i znatno produžava trajnost Vichy Normaderm BB kreme.

Pokrivna moć je slaba do srednja. Blaže crvenilo solidno prekriva ali ono jače, koje ostavljaju besne bubuljice, se najbolje prekriva korektorom. Evo kako izgleda na mom licu:
Vichy Normaderm BB krema - pre i posle slike, recenzija, utisci
Na koži ne izgleda ni "dewy" a ni mat, nego ima taj prirodan, zdrav sjaj... koji pada u vodu jer se setovanjem izmatira 😑 Aahhh!!! Suve delove malo ističe ali ništa strašno. Na izgled pora, čini mi se, da ne utiče mnogo. Uostalom, procenite sami:
Vichy Normaderm BB Clear tonirana krema - pre i posle slike, recenzija, utisci
Vichy Normaderm BB Clear tonirana krema - pre i posle slike, recenzija, utisci
Na prosijavanje uopšte nije uticala, već nakon 3-4 sata sam prosijala kao i obično. Što se tiče tvrdnji o poboljšanju izgleda kože, ni tu nisam a ma baš ništa primetila. Nosila sam je i kada su mi izlazile bubuljice, nije davala efekte iako mi je ranije salicilna kiselina pomogala, samo izgleda ne u obliku BB kreme.

Ako vam smetaju mirisi u kozmetici, Vichy Normaderm BB krema vam se neće svideti. Ima baš parfemisan miris koji ostaje još dugo nakon nanošenja. Po meni je parfemisanje kozmetike apsolutno suvišno. Radije bih da se kompanije skoncentrišu na efektnost svog proizvoda nego na kozmetičke karakteristike kao što su mirisi i boje.

Sve u svemu, ne bih rekla da vredi 2-2.5 hiljade 😟 Ako ste imali drugačije iskustvo sa ovom BB kremom, slobodno podelite s nama svoje utiske u komentaru. JAKO mi je žao što nije uspela da me osvoji. Imala je puno potencijala ali nažalost nije uspela na najbolji način da to realizuje.

Suma sumarum:
✅ Prirodno izgleda na koži
✅ Sadrži SPF
✅ Dobri sastojci
❌ Dolazi u samo dve nijanse
❌ Ostaje lepljivo na licu
❌ Preslikava se na odeću
❌ Ne utiče na prosijavanje i bubuljice kao što navodi (na meni bar!)
❌ Parfemisan miris
❌ Cena

Ocena: 3/5 ★★★☆☆

Do sledeće recenzije,
Aleksandra