Kanta #9: The Ordinary, Eucerin, ESI, Afrodita, Royal Balm, Differin

септембар 22, 2020 4 Comments

Došlo je vreme da oživim ovu skoro zaboravljenu rubriku 😀 Danas vam pišem o kratkim utiscima kozmetike koje sam potrošila u poslednjih par meseci. Čitaćete o sledećim proizvodima:

  1. Eucerin UreaRepair losion za telo sa 10% uree
  2. Eucerin UltraSenstive fluid za lice
  3. The Ordinary serum sa niacinom i cinkom
  4. The Ordinary glikolna kiselina
  5. Marigold tonik za masnu i problematičnu kožu
  6. Afrodita Hydra Tonik sa aloe verom
  7. Royal Balm ružina vodica
Eucerin UreaRepair Plus losion za telo sa 10% uree, 200 ml
Kupila sam ovaj losion sa ureom da bih tretirala keratosis pilaris (u narodu poznat kao "guščija koža") na nogama, međutim, na kraju se pokazao kao odlična hidratantna krema za lice! O verujte, i ja se naježim kada čujem da neko koristi kreme za telo na licu, ali ova je izuzetak. Na telu mi je Eucerin UreaRepair bila previše lepljiva pa sam odustala od mackanja, ali sam onda saznala koliko je urea dobra za sveukupno zdravlje kože pa sam je isprobala na licu s obzirom da nema preterano komedogene sastojke. I na licu je lepljiva, ali mi ne smeta kada sam kući ili kada spavam, a super hidrira i omekšava kožu. Po meni je ovo super univerzalna krema, pogotovo ako imate žednu kožu, bilo na nogama, rukama ili licu.

Eucerin UltraSensitive Fluid za normalnu i mešovitu kožu, 50 ml
Trenutno moja omiljena dnevna krema! Trenutno, jer uvek volim isprobavati nešto novo ali za sada ništa nije ovoliko odgovaralo mojoj mešovitoj i problematičnoj koži kao Eucerin UltraSensitive fluid. Već sam detaljno pisala o ovoj kremi na blogu pa bacite pogled ako vas zanima.

The Ordinary niacin i cink serum, The Ordinary Niacinamide + Zinc serum, The Ordinary glikolna kiselina hemijski piling, utisci, recenzija

The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 2%, 60 ml

Ovo mi je već ne znam ni ja koji po redu The Ordinary niacin serum,  uvek ga kupujem iako ne vidim neke vau efekte 😅 Nije najlepši na koži, tj. kao serum nije hidratantan, čak može da bude i isušujuć, pa ga uvek mešam sa drugim serumima ili kremom. Meni srećom nije nikad pravio haos na licu, ali načula sam se horor priča. Koristim ga najviše zbog benefita niacina na koži + ne nalazim drugi serum ili kremu bogatu niacinom a da je bez parfema, da je za moj tip kože i da ne košta čitavo bogatstvo (ako znate za tako neki proizvod, pišite mi!).


The Ordinary Glycolic Acid 7% toning solution, 200 ml

Nemojte da vas zbuni naziv, ovo NIJE tonik, ovo je hemijski piling koji je prilično jak. Ne preporučujem upotrebu češću od dva puta nedeljno, ali svako nek ga prilagodi svojoj koži. Osećaj na licu je grozan, ostaje sve vreme lepljiv pa sam ga uvek ispirala posle pola sata. Zagladi kožu, ali nikada kao The Ordinary AHA + BHA piling maska. Nije se slagao sa mojim licem pa sam ga češće koristila na telu, i tu je bio super, pogotovo za pete. Piling za telo - DA, za lice - meh. Neću ponoviti kupovinu. 


Marigold tonik za lice za masnu i problematičnu kožu, Afrodita Hydra tonik sa alojom, Royal Balm ružina vodica, utisci, recenzija

Marigold tonik za masnu i problematičnu kožu, 100 ml

Znala sam da ovaj tonik sadrži eterična ulja ali nisam mislila da će toliko intenzivno da miriše na citruse 😟 svaki put kada sam ga nanosila imala sam osećaj da koristim neku parfemisanu vodu. Već duže vreme ne koristim parfemisanu kozmetiku pa me je miris baš oduvao. Ne miriše loše, samo miriše 😅 Inače ima super sastojke pa sam progutala nekako. Nažalost, ni to ga nije spasilo jer je bio nekako lepljiv i nije mi lepo ležao na koži kao njihovi hidrolati. Potrošila sam ga do kraja, ali jedva... Nije loš proizvod, samo bi formulacija mogla da bude bolja.


Afrodita Hydra tonik sa alojom, 100 ml

Jako fin i hidrirajući tonik sa super raspršivačem 👌 Obogaćen je alojom, glicerinom, alantoinom, ureom i hijaluronskom kiselinom. Nije lepljiv, upija se, i hidrira. Preporuka od mene.


Royal Balm ružina vodica, 100 ml
Moja prva ružina vodica. Vrlo je lagana, ima taj nežan miris ruža koji baš opušta, ali nažalost ni malo hidratantna. Ako vas zanimaju svi detalji, pročitajte moju recenziju ove ružine vodice na blogu.


Differin Adapalene gel, Esi acknes gel za bubuljice, utisci, recenzija, iherb

Differin Adapalene gel 0.1% 15ml

Adapalene je retinoid treće generacije koji je u koncentraciji od 0.1% od nedavno u SAD bio dostupan samo preko recepta, ali se sada može nabaviti "over the counter" iliti u slobodnoj prodaji u većini drogerija. Adapalene je formulisan specijalno za problematičnu kožu i dokazano je efikasan. Naručila sam ga preko iHerb (unesite kod LEK2291 prilikom checkouta za 5% popusta), sa shippingom me je izašao oko $21. Pre upotrebe sam ga temeljno istražila, jer iako je adapelene poznat po tome da jako retko izaziva iritiacije, i dalje se kod nekih javlja crvenilo i suvoća (srećom, nisam imala ni jedno). Ljudi, ovo stvarno radi! Nakon ~2 meseca sam primetila da mi se stanje sa kožom poboljšalo - vrlo retko sam imala bubuljice a i kad sam imala, bile su sitne i prolazne. Ten i tekstura su mi se izjednačile pa mi nije ni trebao piling pored Differin gela. Preko leta sam prestala sa upotrebom (taman sam ga tada i potrošila) jer je koža mnogo podložnija UV zracima, ali na zimu ponovo krećem jer je ovo jedini proizvod koji je napravio vidno i dugotrajno poboljšanje na mojoj koži.

 

ESI aCknes gel 25ml

Kupila sam ga kao zamenu za salicilnu kiselinu jer sam postala preosetljiva na nju. Acknes gel sadrži ulje čajevca, azelaičnu kiselinu, cink, ekstrakt aloje, vitamin A, E, i F... po meni, bombastična kombinacija sastojaka. Nažalost, mana mu je što se jako sporo suši, isušuje kožu a ne pomaže u umirivanju bubuljica, ni blizu kao salicilna kiselina pa sam na kraju odustala od njega. Baš šteta...

 

Da li ste već probali nešto od navedenog? Da li delimo iskustva? Pišite mi! 😊


Do sledeće recenzije,
Aleksandra

4 comments

Write comments
Gagaaa
AUTHOR
13. фебруар 2021. 19:22 delete

Posto imam slicnu kožu kao i ti, masna, problematicna( sklona pojavi bubuljica),jako osetljiva, jos uz sve to i seboreicni dermatitis i rozacea😫, jako mi je drago sto sam pronasla tvoj blog. Zaista mi se dopada, i citajuci tvoje postove imam utisak da ih pise jedna,pre svega, prirodna devojka, hocu reci neko ko se ne folira, tipa samo skupa kozmetika je najbolja itd, ili sve najbolje o nekom proizvodu samo zato jer je dobijen kao pr uzorak. Obzirom da muku mucim sa kozom lica, isprobavala sam sve i svasta, od jeftinijih do papreno sklupljih proizvoda, i videci da pises o Ordinary serumu sa niacinamidom i cinkom, mogu ti reci da ipak ima jos jedna varijanta koja je mozda i dostupnija, a to je Revolution serum sa niacinamidom i cinkom iz Alexandar cosmetics. Ja sam ga koristila, iskreno jedino sto sam primetila je da su mi bubuljice manje izlazile, ali nisu nestale. A sto se hidratacije tice ja nisam primetila nikakvu hidrataciju kada sam samo njega koristila. Uz kombinovanje sa hijaluronskom kiselinom, isto serum Revolution, bilo je ok, tj kao sto si rekla u kombinaciji sa hidratantnim serumom je ok. Zanima me,po tvom misljenju, da li bi ovaj fluid od Eucerina prijao i mojoj kozi, obzirom da imam i rozaceu? Veliki pozdrav!

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
14. фебруар 2021. 12:28 delete

Ćao, Gaga! :) Jako mi je drago da ti se dopada moj blog! <3 Nadam se da ćeš ga naći korisnim :)

Što se niacina tiče, znam da ga ima i Revolution ali nikad se nisam bila nešto zainteresovala za njega s obzirom da je skuplji (30ml Revolution seruma ima istu cenu kao TO serum od 60ml) a TO serum mi je bio skroz okej pa nisam imala neki povod da ga menjam. Mada svakako nije loše držati Revolution kao rezervu, po sastavu je skroz okej.

Eucerin UltraSensitive fluid bi ti potpuno odgovarao jer je namenjen baš jako osetljivoj koži pa samim tim nema ni konzervanse, boje, mirise, apsolutno ništa što može nekome sa osetljivom kožom da zasmeta. Mislim da je još danas akcija od 20% na Eucerin u većini apoteka pa taman da ga zgrabiš po super ceni :D Najjeftinije ćeš proći ako ga naručiš preko Apoteke Srbotrade ili čak u Janković apotekama (ako ih imaš u svojoj blizini).

Reply
avatar
Gagaaa
AUTHOR
14. фебруар 2021. 21:07 delete

Hvala na odgovoru! Kupicu ovaj fluid pa javljam utiske. Reci mi samo, sta bi mi predlozila kao sredstvo za umivanje? Trenutno koristim za jutarnje umivanje Balea penu za osetljivu kozu(roze), a uvece od Bioderme isto roze gel, Sensibio. Biodermin mi odgovara ali je opet malo skuplji pa bi mi trebala neka zamena, a sto se tice Balee nekako imam utisak da mi ne ocisti dovoljno kozu. Iskreno plasim se isprobavanja kozmetike tek tako, jer odmah mi koza odreaguje i onda mi treba dosta vremena da je dovedem u pristojno stanje. Evo, sada od kako koristim Balea penu za umivanje malo su mi se pojacale bubuljice i vise se stvaraju mitiseri...Iako je ona za osetljivu kozu.🤔 Tako da sam sada bas u nedoumici sta da uzmem za ciscenje lica...

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
15. фебруар 2021. 19:00 delete

Preporučujem ti Balein MED gel za umivanje, pisala sam o njemu letos https://jos1blog.blogspot.com/2020/07/balea-med-gel-za-umivanje-recenzija.html ili nešto skuplji Eucerin DermatoClean gel za umivanje https://jos1blog.blogspot.com/2015/08/eucerin-dermatoclean-gel-za-ciscenje.html
Nećeš pogrešiti koji god uzela :) Što se roze pene tiče, nju nisam probala ali Sensibio mi deluje kao dobar izbor. Mislim da bi ti i uljani skidač šminke pomogao (ne moraš ga koristiti samo za skidanje šminke, dobar je i ovako inače, pogotovo ako nosiš svakodnevno SPF), pa posle njega gel. Ulje rastvara ulje (sebum) pa bi svakako trebao da pomogne i sa mitiserima (koristim Balein). Takođe, obrati pažnju koliko dugo zapravo čistiš lice - pre neku godinu se pojavio trend da se lice pere 45-60 sekundi, što daje dovoljno vremena da se rastvore masti i nečistoće sa lica, pa možeš i to probati :)

Reply
avatar