Kanta #6: Alverde, Avene, Balea, Nikel, Ebelin, Cotoneve, All Nut

новембар 10, 2016 0 Comments


Neke od ovih proizvoda sam potrošila dosta davno, a neke nisam uopšte. Potrudiću se da budem što kraća i što bolje da prenesem utiske pa hajmo!

Some of these products I used up a long time ago, and some are half full. I'll try to be short and tell you everything you need to know, so lets begin! I won't translate all the products because some of them are not available outside of the Balkans.



Nikel odstranjivač šminke s očiju

Dobila sam ga u februarskom Purityboxu. Moram reći da me je on najviše razočarao od svih proizvoda koje sam dobila... Doziranje je mukotrpno, jako teško je izlazila mešavina ulja i ružine vode, a skidanje šminke me nije oduševilo. Detaljnije utiske možete pročitati klikom na link na početku ovog pasusa.
Cena 1890 RSD. Možete ga nabaviti preko Puritybox onlajn šopa.
Da li bih ponovila kupovinu? Ne.

Nikel ružina kupka za lice i telo

Ova kupka je došla u istom boxu kao i ulje za skidanje šminke, ali ovaj put sam ostala oduševljena! Na početku nisam bila preterano srećna intenzivnim mirisom ruže ali vremenom mi je počeo baš prijati, pogotovo ujutru jer me je na najdivniji način razbuđivao :) Ova kupka se može koristiti za umivanje pa čak i za pranje kose ali sam je koristila samo za lice. Koža mi je uvek bila tako nežna, i najbitnije, nije isušivala. Preporuka u svakom slučaju.
Cena 1300 RSD. Takođe se može nabaviti preko Puritybox onlajn šopa.
Da li bih ponovila kupovinu? Da! :)

Alverde dezodorans u spreju

Nažalost, nisam sačuvala bocu tako da ne mogu reći koji je miris u pitanju, ali je lepo mirisao :) Bez aluminijuma je, ali sadrži alkohol. Bio je sasvim dobar, radio je svoj posao bez zamerki. Zbog alkohola ga nisam volela koristiti nakon brijanja pošto je znao da peče, ali osim toga, vrlo solidan, lep i pristupačan dezodorans za svaki dan.
Cenu ne znam pošto sam ga dobila na poklon ali mislim da nije skuplji od 300 RSD.
Da li bih ponovila kupovinu? Ne bih zbog alkohola i jer sam pronašla svoj HG dezodorans, ali bez obzira na to nije loš.

Unfortunately I've thrown away the bottle so I can't tell what scent it is, but it smells good :) Alverde spray deodorant doesn't contain aluminium, but it does alcohol. It was quite good, it did its job. I avoided it after shaving, the alcohol burned my skin, but other than that, it's a solid, nice and affordable deodorant for every day.
I'm not sure about the price because I got it as a present, but it's not more than 2.4 euros.
Would I repurchase? No because of the alcohol, besides, I found my HG deodorant, but all in all, it's not bad.

All Nut serum "Lešnik" za problematičnu kožu

Htela sam napisati posebnu recenziju ovog ulja ali nekako nisam mogla da se odlučim da li mi se svideo ili ne. Moja koža je problematična i mešovita u T zoni, dok na obrazima normalna. Ulje mi se pokazalo malo previše masno, nikad se nije upilo do kraja, nije smanjivalo mašćenje lica a i nisam primetila promenu u pojavi bubuljica. Na kraju mi je ostalo pola jer ga za 6 meseci (koliki mu je rok) nisam stigla potrošiti. Sadrži dosta lepe sastojke a više o njemu možete pročitati na sajtu All Nut.
Cena 1500 RSD za 30 ml.
Da li bih ponovila kupovinu? Nažalost ne, a baš sam htela da mi odgovara :(


Cotoneve šunđeri za čišćenje lica

Kupila sam ove sunđere čisto radi testiranja, da vidim da li pomažu u čišćenju lica. Svideli su mi se konjac sunđeri ali im nisam htela skratiti rok sa umivalicama pa sam se odlučila za ovu jeftiniju varijantu. Primetila sam da dosta više gela trošim, ali sam se opet osećala čistije nego inače. Ipak, to nije bilo dovoljno da ih nastavim kupovati pa kad su odradili svoje, našli su se u korpi.
Cena 96 RSD.
Da li bih ponovila kupovinu? Možda ako nađem gel koji se jako slabo troši :)

These Cotoneve sponges were purchased for testing because I wanted to see if they help in cleansing. I liked the konjac sponges but I didn't want to shorten their expiration date so I decided to try a cheaper alternative. I noticed I used a lot more cleansing gel, but my skin felt cleaner. However, that wasn't enough for me to continue buying them.
Price around 0.8 euros.
Would I repurchase? Maybe if I find a facial cleanser that takes a long time to empty :)

Ebelin konjac sunđer

Čim su se pojavili na našem tržištu morala sam da zgrabim jedan i vidim u čemu je fora, ali na kraju, u mom slučaju, nisu bili ništa revolucionarno. Koristila sam ga nakon umivanja, znači na čisto lice, i pružao je jako lepu masažu, blagi piling i povećavao je cirkulaciju, ali stanje kože mi je ostalo isto. Međutim, nakon njega sam kupila još dva iz Koreje koji će možda verovatno jednom dobiti recenziju :) Efekat masaže me je najviše osvojio i svakako preporučujem da ga probate.
Cena 299 RSD a naći ćete ga isključivo u DM drogeriji.
Da li bih ponovila kupovinu? Da.

When konjac sponges became available, I had to see what the fuss was about. I purchased the Ebelin konjac sponge and unfortunately I didn't experience nothing revolutionary. I used it after cleansing, it gave a very nice massage, gentle scrub and it increased circulation, but my skin remained the same. However, I purchased two more konjac sponges from Korea and I'll probably maybe sometime do a review of them :) The massaging effect won me the most and I definitely recommend you give it a try.
Price around 2.4 euros, and you can find it in DM.
Would I repurchase? Yes.

Balea Soft & Clear vlažne maramice

Inače ne volim vlažne maramice ali trebale su mi da se osvežim prilikom putovanja i Fruškogorskog maratona :D pa sam eto izabrale ove za problematičnu kožu. Lepo su čistile lice ali nakon više trljanja su počele da me žuljaju, što je i razlog zašto ih ne volim. Osim toga, drugih problema nisam imala i svakako su za put i brze ispravke skroz dobre.
Cena bliže 200 RSD, ja sam ih kupila na popustu za 127 RSD.
Da li bih ponovila kupovinu? Da.

I usually don't like wet wipes but I bought these Balea Soft & Clear wipes for travel. They are for problematic skin, they clean well, but it rubbs my skin, which is the reason why I don't like wet wipes. Other than that, I didn't have any other problems with them and they're great for traveling and quick fixes.
Price closer to 1.6 euros.
Would I repurchase? Yes.

Avene Cleanance Expert emulzija

Ova emulzija/krema je takođe namenjena problematičnoj koži. Vrlo je nežna, ne isušuje kožu i ne iritira je. Za veće i odmakle bubuljice nije bila efikasna, ali je zato smanjila njihovo ponovno javljanje. Nije mi toliko pomogla kao Eucerinov koncentrat i noćna krema ali za dan je bila dobra, nije dodatno mastila kožu, činila ju je nežnom a i ispod šminke je odgovarala. Čak se desilo par puta da sam je u debelom sloju nanela na manju površinsku bubuljicu (ona koja je tek pod kožom) i da je za sat vremena nestala :/ Nekad je uspelo, nekad ne... nemam objašnjenje!
Cena 1530 RSD u Srbotrade apoteci.
Da li bih ponovila kupovinu? Možda. Dobra je kao dnevna krema.

This emulsion/cream is also for problematic skin. It's very gentle, doesn't dry out the skin and doesn't irritate. It's not effective for bigger and advanced pimples, but it did help prevent them. It didn't help as much as the Eucerin DermoPURIFYER concentrate and night cream but as a day cream it's very good, it didn't make me oilier, it left my skin feeling gentle and it was good as a makeup base. A few times I put a thicker amount on smaller and right-at-the-surface pimples and after a few hours they disappeared :/ Sometimes it worked, sometimes it didn't... I have no explanation!
Price around 12.4 euros.
Would I repurchase? Maybe. It was good as a day cream.


Da li ste probali neke od ovih proizvoda? Kakve ste ustike imali s njima?
Did you try any of these products? What are your experiences with them?

Do sledeće recenzije,
Aleksandra