PURITO BB krema Cica Clearing #21 i #23 • Moji utisci

април 03, 2022 0 Comments

Zdravo, dragi ljudi 😊 Danas vam pišem o Purito Cica Clearing BB kremi. Saznaćete kakva je na mešovitoj koži, kako se ponaša, i koja je razlika između nijanse 21 i 23 (i koja od te dve je prava za vas). Ova BB krema je moja prva korejska BB krema i oduševila me je. Sve je u nastavku! 😉


Karakteristike Purito BB kreme

Na zvaničnom engleskom sajtu Purito kozmetike, ova BB krema je opisana na sledeći način:


Lagana BB krema koja pruža koži svileno glatku završnicu. Purito Cica Clearing BB krema nudi srednju pokrivenost, ostavljajući kožu osveženom, mekanom i zdravom. Ova BB krema se ravnomerno i lako nanosi, hidrira, umiruje i štiti kožu pomoću ekstrakta Centella Asiatica, alantoina, niacinamida, i pantenola. Stapa se sa kožom, dajući joj baršunastu završnicu i zdrav sjaj.

Po internetu i u raznim recenzija sam videla da se spominje kako ima SPF zaštitu od 38, ali to nije navedeno ni na pakovanju, ni na zvaničnom sajtu. SPF je veliki "selling point" za korejske brendove, pa ne verujem da bi tu informaciju krili od nas, što me dovodi do zaključka da zapravo ova Purito BB krema ne sadrži SPF, bar ne dovoljno veliki da bi bio naveden. Moguće da je informacija ostala od prethodne verzije ove BB kreme, koja je imala SPF, ali prilikom reformulacije su to promenili.

Zapremina:
 30 ml
Broj nijansi: ukupno 5, ali se za naše tržište mogu naći samo 3 (#21 Light Beige, #23 Natural Beige, #27 Sand Beige)
Rok trajanja: 12 meseci od otvaranja
Cena: oko 1500 RSD (783 DEN)
Gde kupiti: coslovemetics.mk


Analiza sastojaka

U opisu Purito BB kreme smo saznali da glavne zvezde čine Centella Asiatica, pantenol, niacin i alantoin, koji su odlični za regeneraciju, obnavljanje i očuvanje zdravlja kože. Ostatak čine pigmenti i sastojci koji utiču na teksturu i osećaj BB kreme. Takođe, sadrži nekoliko fizičkih i hemijskih UV filtera kao što su Titanium Dioxide, Ethylhexyl methoxycinnamate, Ethylhexyl salicylate, i Zinc Oxide, ali pošto nije naveden stepen zaštite, onda se nećemo oslanjati na zaštitu u Purito BB kremi (zato služe specijalizovane SPF kreme).

Ono što mi se posebno sviđa kod ove BB kreme je što ne sadrži eterična ulja i parfeme 👍

📝 Detaljniju analizu sastojaka možete pogledati na cosDNA.com


Moji utisci / Recenzija

Pakovanje i ambalaža: Purito Cica Clearing BB krema dolazi u kartonskoj kutiji a sama krema je smeštena u plastičnu tubicu sa čepom na odvrtanje. Dozira se pritiskom na tubu i iz mog iskustva treba biti pažljiv jer hoće vrlo lako da izleti kad se stisne (već sam umazala sto i radijator 🙈).
Miris: Miris gotovo i da nema, što je i smisleno s obzirom da ne sadrži eterična ulja i parfeme.

Tekstura i osećaj na koži: Tekstura ove BB kreme je bukvalno poput neke hidratantne kreme a i ponaša se tako. Mojoj mešovitoj koži je on dovoljan, u smislu - dovoljno hidrira da mi nije potrebna ispod hidratantna krema. Kožu ostavlja blago lepljivom, ali to rešavam sa matirajućim prajmerom (moja preporuka je Wet n Wild Photofocus Mat prajmer) ili setovanjem puderom u prahu.

Efekti: Na koži je pomalo dewy, tj. daje blagi sjaj. Čim se nanese izgleda masno i teško, kao da je prevelika količina naneta, ali se posle par minuta jako lepo slegne i stopi uz kožu. Najprirodnije izgleda kada se nanese vlažnim sunđerom, dok nanešen prstima izgleda teško. Zaista nije potrebno previše kreme da bi se postigla srednja pokrivenost. Sasvim solidno neutrališe crvenilo (ne potpuno ali je meni sasvim dovoljno).
Na slici iznad možete da vidite pre (levo) i posle (desno). Koristila sam nijansu #23.

Što se nijansi tiče, prvo sam uzela tamniju #23 (Natural Beige) i ona mi je savršeno odgovarala posle letovanja. Svetle sam puti, izbegavala sam sunce (i štitila od njega) ali sam ipak malo potamnila. Sada preko zime mi se čini da je malkice pretaman, ali kad sam radila upoređivanje sa nijansom #21 (Light Beige), razlike gotovo da nema!
Nijansa #21 je hladnija pa izgleda malo bleđe, dok je #23 toplija, ali po svetlini su tu negde. Inače, obe nijanse imaju vrlo sivi podton, što je vrlo uobičajeno za korejske BB kreme, ali toliko siv da sam se zaprepastila kada sam prvi put swatchovala na ruci, reko ovo mi neće nikada odgovarati! Pogledajte na šta mislim:
Izgleda prestrašno, zar ne? ALI! Kada se ne preteruje sa količinom, sasvim solidno se stopi uz kožu, s tim da lice zaista izgleda malo hladnije, ili neutralnije, pa definitivno treba spustiti BB kremu i na vrat kako bi sve bilo izjednačeno. Ako ste više preplanule i tople puti, onda ne bih preporučila ovu Purito BB kremu jer vas može učini da izgledate "mrtvo". Bronzer pomaže u uklanjanju sivila (moj favorit je trenutno Physicians Formula Butter Bronzer u nijansi Bronze 👍) i njega uvek koristim uz ovu BB kremu.

Na slici ispod možete da vidite kako se nijansa #23 lepo stopi uz ten i da uopšte ne izgleda tako tamno kao na swatchu.
Zaključak: Purito Cica Clearing BB krema, iako me je prestravila prvim swatchevima, pokazala se kao jako lepa BB krema srednje jake pigmentacije i dobre moći hidratacije. Ne zapušava pore, vrlo je lagana za nositi i prirodnog je izgleda. Međutim, izbor nijansi je očajan i nažalost neće odgovarati toplijem preplanulom tenu. Iako nijansa #23 izgleda znatno tamnije, nema velike razlike između nje i svetlije #21 jer se nijanse dobro prilagođavaju boji tena. Od mene preporuka 👍

Ocena: 4/5 ★★★★☆

Da li ste već koristili korejske BB kreme, i ako da, koje? Ili više preferirate ove naše "zapadnjačke"? 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra