Neomiljeno u 2016

јануар 04, 2017 0 Comments

Neomiljeno u 2016 nega lica, dekorativa, kozmetika, Balea crna maska, Balea Soft & Clear Anti-Pickel Peel-off Maske, Benton Shea Butter Coconut hand cream, COSRX acne pimple master patch, Essence I Love Nudes nail polish, Essence Easy 2 Use Eyeliner Pen, Eucerin DermatoPurifyer Scrub piling, Nikel odstranjivač šminke sa očiju sa ružom, NYX Full Throttle Sidekick ruž, Lycia Hair Removal Strips Natural Touch, recenzija, review, utisci

Kao nastavak postu o omiljenim proizvodima u 2016, sledi lista ne tako omiljenih :) Ova lista je daleko kraća, što mi je vrlo drago jer nema ništa gore od uzaludno potrošenih para. Meni ovi proizvodi nisu odgovarali što naravno ne znači da neće i vama. Ako jesu, slobodno podelite vaše utiske u komentarima :)

Slike i za ovaj post su preuzete s neta zbog nedostatka vremena i svih spomenutih proizvoda.


Balea Soft & Clear Anti-pickel peel-off maske je crna maska za lice sa aktivnim ugljem protiv mitisera. Ceo svet je poludeo za ovim maskama i baš sam se obradovala kada je DM napravio svoju. Međutim, nije ništa revolucionarno... bar za mene. Ima dosta jak miris, asocira na alkohol, gust je poput lepka, crne čestice nisu ravnomerno raspoređene po maski pa vam više izlazi providna maska nego crna a mitisere ne izvlači. Lice me pecka/golica posle što je verovatno zbog toga što sve sitne dlake na licu počupa. Ne osećam da išta (dobro) radi...

Benton Shea Butter and Coconut handcreme sam osvojila na njihovoj zvaničnoj stranici i baš sam se radovala isprobavanju jer Benton koristi isključivo prirodne sastojke, vrlo je poznat u Koreji a sad već i šire, a njihova esensija od puževe sluzi me je oduševila, pa mora da je i ova krema dobra, ne? E pa ne. Jako slabo hidrira, ako uopšte. Koža mi je bila spaljena od deterdženata i tu apsolutno nije ništa pomogla. Nemam osećaj da išta radi. Srećom pa je bila poklon :/

COSRX Acne Pimple Master Patch su flasteri za "usisavanje" bubuljica od poznatog korejskog brenda COSRX. Načitala sam se puno pozitivnog i nisam videla kod nas nešto slično (ima, samo nisam znala do nedavno). Namenjeni su samo površinskim bubuljicama sa gnojem. Više ne radi nego što radi... a kada radi, radi isuviše sporo. Mora stojati više od 10 sati na bubuljici a ni tad je ne usisa, samo olakša ceđenje, površina je sjajna pa je primetno na licu, ne može ispod šminke... Pisaću detaljnu recenziju pa me zapratite ako vas zanima :)

Essence I Love Trends - The Nudes lak za nokte u nijansi "03 I'm lost in you" je prelepa nude nijansa koja mi odlično stoji, ali se počne ljuštiti već posle dva dana. Jeftiniji lakovi su bili istrajniji od ovog...

Essence Easy 2 Use Eyeliner Pen je tečni ajlajner o kojem sam ovde podelila svoje razočaranje. Ne stignem ni jedno oko da iscrtam, već se istroši, pa kada ga protresem tečnost kaplje na sve strane... Živa muka je s njim raditi. Srećom pa nije mnogo koštao.

Eucerin DermoPurifyer piling sam srećom dobila na promociji prilikom kupovine Eucerin preparata. Očekivala sam da će biti efikasan kao i koncentrat i noćna krema iz iste linije ali me je ostavio potpuno ravnodušnom. Poboljšanje u licu nisam videla a koža mi se jako sušila nakon njegovog korištenja. Konzistencije je poput nekog gustog lepka a čestice se slabo osećaju. Slobodno ga preskočite.

Nikel odstranjivač šminke oko očiju sa ružom sam dobila u prošlogodišnjem februarskom Purityboxu. Sadrži ricinusovo ulje i ružinu vodicu. Dvofazan je pa ga je potrebno promućkati ali pošto je otvor isuviše mali a ulje gusto, smesa nema šanse da izađe bez grubog lupanja. Previše vremena i živaca se potroši za nešto što bi trebalo da traje jedan minut. Povrh svega, košta debelih 1890 RSD za 100 ml! Preskočiti u širokom luku!

NYX Full Throttle ruž za usne je mat dugotrajni ruž koga su strane youtuberke hvalile. Moj je u nijansi Sidekick. Volim mat i dugotrajne formule, ali ovaj je isuviše čudan. Bukvalno se rastvori ako se nanese ispod ili iznad balzama za usne, nakon dužeg vremena se počne odvajati sa unutrašnje strane usne, neravnomerne je pigmentacije i jednostavno ružno izgleda! Čak mi se i polomio posle par nanošenja... Ne znam da li je do nijanse, pošto su obično svetlije i tamnije drugačije formulisane ali ovaj ima neki ozbiljan problem. Detaljna recenzija sa slikama je u planu.

Lycia Hair Removal strips - Natural Touch su prve trake za depilaciju lica koje sam koristila. S njima sam uklanjala dlake sa nausnica i recimo da su solidan posao obavljale ALI nakon dan-dva su mi se počele pojavljivati gomila sitnih bubuljica na mestu depilacije kojima je trebalo dosta dugo da prođu, i to mi se niiiikako ne sviđa. Ništa gore od bubuljica oko usana...


Jeste probali neke od ovih proizvoda? Da li se ni vama nisu svideli?

Do sledeće recenzije,
Aleksandra