MAYBELLINE Color Drama olovka za usne [Recenzija]

јул 18, 2017 4 Comments

Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, utisci, sve nijanse, cena, 630 nude perfection
Danas vam pišem o ružu koji nisam planirala da kupim, ali kada sam videla da je u obliku olovke i da je cena presmešna, odlučila sam da ga probam. U pitanju je Maybelline Color Drama olovka i ruž za usne u uvek prikladnoj nude nijansi, a kako mi se dopao, saznajte u nastavku 😊

O Color Drama olovkama

Maybelline Color Drama olovke za usne su super-pigmentovani baršunasti ruževi u obliku olovke za usne. Pružaju duplo jači intenzitet boja od klasičnih karmina, oblikuju i popunjavaju usne, a negujuća ulja pružaju glatku, baršunastu semi-mat završnicu.

Dolaze u 10 nijansi.
Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, sve nijanse
Nijansa "Love my pink" se u zavisnosti od drogerije nalazi pod brojem 120 ili 130, ali ista nijansa je u pitanju.

Sastojci

Sastojci Maybelline Color Drama olovke se nalaze vešto sakriveni ispod nalepnice na poklopcu, ali tamo su, za pohvalu.

Od "negujućih ulja" sadrži ricinusovo ulje i ši puter, od voskova kandelila vosak, pčelinji vosak, karnauba vosak, dok od ostalih sastojaka tu su parfem, tokoferol (vitamin E), alkoholi, Titanium dioksid i Mica, kao i razni pigmenti.

Ne sadrži parabene.

Analizu svih sastojaka možete pogledati na CosDNA.

Recenzija

Maybelline Color Drama ruževi dolaze u simpatičnom obliku olovke sa poklopcem. Na kraju olovke je prikazana boja ruža pa je lako možete pronaći bez skidanja čepa. Čep se dobro drži pa nema straha da će u torbi ili neseseru ispasti.
Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, utisci, sve nijanse, cena, 630 nude perfection
Ima blag, prijatan, slatkast miris ali tek kada se nos približi olovci, tokom nošenja se ne oseća i ne smeta. Što se ukusa tiče, ne bih mogla najbolje da ga opišem, ali recimo da podseća na blažu varijantu klasičnog ukusa ruževa.

Razmazivost i pigmentacija je odlična. Vrlo se lako nanosi, kremast je i lako je raditi s njim. Dovoljno je jednom preći i dobićete potpunu boju ruža. Usne ne isušuje, lepo izgleda na njima i traje solidno. Piće će pristojno izdržati, preneće se na času, to stoji, ali boja sa usana ne silazi tako lako. Posle, recimo, 4 sata imam potrebu da ponovo nanesem ruž što mi je skroz ok! Sa hranom se teže bori ali, u zavisnosti šta jedete, može se desiti da ruž i dalje ostane na usnama u vrlo blagom sloju, kao da imate "stain" od ruža. Ravnomerno gubi boju.
Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, utisci, sve nijanse, cena, 630 nude perfection
Nijansa koju imam je "630 Nude Perfection" i ona je nešto toplija nude boja. Pristajaće svetlijoj i tamnijoj puti, a pogotovo će lepo stojati plavušama dok na meni, smeđuši, možda izgleda previše braon ali to je samo moj lični stav.

Završnica joj je satenska, ne previše sjajna, a usne izgledaju zdravo i hidrirano. Nakon dužeg nošenja gubi na sjaju i izgleda više mat. Ako volite sjajnije završnice, uvek možete preko naneti balzam ili sjaj, lepo će sarađivati ali očekujte smanjenu trajnost.
Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, utisci, cena, 630 nude perfection
Na usnama je veoma prijatan i nije lepljiv. Nisam primetila da se uvlači u borice niti da se razmazuje van okvira usana.

Naravno, Maybelline Color Drama olovke možete koristiti i kao olovke i kao ruževe, obe funkcije odlično obavljaju. Glavna mana im je što ih je potrebno zarezivati (što je očekivano). Režu se bez problema 👍
Recenzija Maybelline Color Drama olovke za usne, utisci, cena, 630 nude perfection
Boja ruža je u stvarnosti malo narandžastija nego na slikama.

Zaključak

Maybelline Color Drama olovke za usne su odlične kao ruževi i olovke, imaju intenzivnu pigmentaciju, traju nešto duže od klasičnih ruževa i cena im je zaista povoljna. Volela bih da dolaze u više prirodnijih nijansi, ali verujem da će svako naći svoju boju 😊 Od mene sve preporuke!

Količina: 2.5 g
Rok trajanja: 24 meseci nakon otvaranja
Testirano na životinjama: Da
Cena: 225-299 RSD
Gde kupiti:
🛒 Lilly drogerija
🛒 DM drogerija
🛒 Lokalne drogerije

Ocena: 5/5 ★★★★★

Koji je vaš omiljeni nude ruž? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

4 comments

Write comments
Ana T
AUTHOR
18. јул 2017. 19:56 delete

Ja preferiram malo hladnije nijanse, ali ni ova nije loša, pogotovo za leto. Sviđa mi se i sastav i cena, definitivno treba pogledati! :)

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
19. јул 2017. 19:45 delete

Za te pare uopšte ne boli isprobavati :) Inače međ drugim bojama ima i hladnijih nijansi, sve su vrlo pigmentovane, jedino je (za moj ukus) izbor nijansi vrlo ograničen na crvene i Barbie-pink koje nikako ne volim :(

Reply
avatar
27. јул 2017. 11:35 delete

Posteno i ja volim isprobavati,a ova kombinacija mi se dopada,lepo ti stoji,mada je na svim usnama malo drugacija,volim i ja ovu marku,koristim je.

Reply
avatar
Leptirica
AUTHOR
29. јул 2017. 01:20 delete

Nisam probala ali sam čula da su Golden Rose još bolje a znatno jeftinije.
Moji novootkriveni omiljeni ikada ruževi su Deborah Velvet matt tečni ruževi, jesu skuplji aliii... postojanost, prijatnost na usnama, pigmentacija, nanošenje, ne isušuju, ja za bolje ne znam u tom drogerijskom rangu!
Ima finih nijansi a moje su 02, 05 i 08.
Budu na sniženju povremeno u Liliju i Jasminu pa sw isplate. A pošto nije potrebno više puta umakati aplikator jaaako sporo se troše!
Ako te zanima pogledaj na YT recenziju od Vine, sve nijanse je predstavila. I sve što je rekla potpisujem :)!

Reply
avatar