MANUFAKTURA prirodna kozmetika - tonik sa limun travom i alojom • Recenzija

мај 31, 2021 0 Comments

Recenzija prirodnog tonika za lice sa limun travom i alojom. Manufaktura prirodna kozmetika iz Sente
Zdravo, dragi čitaoci! 😊 Danas vam predstavljam domaći brend prirodne kozmetike - Manufaktura. Ovo je prva recenzija u nizu, i u narednom periodu ćete čitati o nekoliko njihovih proizvoda. Dobila sam njihove proizvode na poklon, a recenzije će biti potpuno iskrene. Danas vam pišem o njihovom prirodnom toniku za lice sa limun travom i alojom.

Ko je Manufaktura?

Manufaktura je domaći mali proizvođač organske prirodne kozmetike. Osnovani su 2012. godine i njihova radionica se nalazi u Senti. Proizvode gotovo sve za negu i higijenu kože potrebni majci, ženi ili porodici a među njima spadaju sapuni za čišćenje lica i tela, sapuni za bebe, čvrsti šamponi, tonici za lice, dezodoransi, kreme i puteri za lice i telo, maske za lice, kao i serumi za lice i kosu.

Koriste pažljivo birane prirodne sastojke i ekološki prihvatljivu ambalažu (staklo, karton, reciklirani papir itd). U svojim proizvodima ne koriste veštačke konzervanse, mirise, boje, aluminijum, parabene, palmino ulje, i sastojke životinjskog porekla. Ne testiraju na životinjama 🐹

📌 Više o Manufakturi i njihovim proizvodima možete naći na njihovom sajtu manufaktura-shop.rs


Tonik sa limun travom (matičnjakom) i alojom - opis proizvoda i sastojci

Manufaktura organska prirodna kozmetika - tonik za lice sa vitaminom C, alojom, alantoinom. Prirodna kozmetika iz Sente.

Uloga ovog tonika je da čisti i osvežava kožu. Bazu čini hidrolat matičnjaka (matičnjak je drugi naziv za limun travu) koji je poznat po svojim anti-age i umirujućim svojstvima, a posebno se preporučuje osetljivoj, isušenoj i iziritiranoj koži. Pored matičnjaka, sadrži još i alantoin, prah aloje vere, vitamin C (askorbinska kiselina), ekstrakt semena grejpfruta i glicerin. Ne sadrži alkohole, boje, sintetičke parfeme ni konzervanse.

Manufaktura tonik, analiza sastojaka - matičnjak, aloja, alantoin, vitamin C, ekstrakt grejpfruta, glicerin. Prirodna kozmetika

Alantoin hidrira, umiruje i regeneriše kožu.
Prah aloje umiruje upale na koži, i posebno se preporučuje koži sklonoj dermatitisu i ekcemu.
Vitamin C pruža anti-oksidativnu zaštitu i posvetljuje fleke.
Ekstrakt semena grejpfruta ima anti-bakterijska i anti-fungalna svojstva pa u ovom toniku služi kao prirodan konzervans.
Glicerin privlači za sebe vodu i time održava hidrataciju kože.

Što se mene tiče, ovo su stvarno odlični sastojci za tonik, ne sadrži ništa što bi zasmetalo koži 😊 ali ipak, zbog nedostatka konvencionalnog konzervansa, savetujem da ga čuvate u frižideru, plus tako ohlađen će dodatno da osveži i razbudi lice.

Količina: 50 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: otprilike 6 meseci
Cena: 500 RSD
Gde kupiti: Manufaktura web shop i u njihovoj radionici u Senti
Vegan friendly 🌱
Cruelty free 🐰

Moji utisci

Iako je Manufaktura eco-friendly, pakovanje ovog tonika je izuzetak jer se nalazi u plastičnoj bočici, pretpostavljam iz razloga da bi cena tonika ostala pristupačna pošto je staklena ambalaža skuplja. Tonik se dozira raspršivačem koji prska tonik nekako horizontalno, ne toliko ravnomerno u svim pravcima, ali meni to nije neki problem pošto ga uglavnom nanosim dlanovima (lična preferenca).

Tonik na oko izgleda poput limunade 🍋 a i po mirisu malo podseća, ali ipak preovladava matičnjak koji se meni sviđa. Miris je potpuno prirodan i blag, ne zadržava se na koži.

Ono što mi se najviše sviđa kod ovog tonika je to što se brzo i potpuno upija i ne ostavlja lice lepljivo 👌 Izrazito je lagan a opet blago omekšava kožu. Hidratacija mu, nažalost, nije jača strana, ali nije ni najgori po tom pitanju - isprobavala sam tonike koji su bukvalno kao voda, tako da ovaj od Manufakture je još dobar. Ovo vam može biti relevantno ili ne, zavisi da li želite da vam glavni izvor hidratacije dođe od tonika ili kreme, a složićemo se da je krema bitnija 😀 tako da meni ova stavka ne predstavlja neki problem, pogotovo jer mi je lice masnjikavo i ne volim previše da otežavam lice.
Manufaktura prirodna kozmetika recenzija i utisci - prirodni tonik za lice
Testirala sam i pH tonika - pH je između 4 i 5 što je SAVRŠENO za kožu jer umivalice znaju da dignu pH (što veći pH, to se koža više isušuje) pa će ovaj tonik da vrati kožu u idealnu ravnotežu.

Mana mu je što dolazi u količini od samo 50 ml, pa ako volite da se kupate u tonicima, ovaj ćete potrošiti izrazito brzo - recimo nekad sam znala tonik od 100 ml da potrošim za mesec dana, ali tada sam ga koristila 3 puta dnevno, dok sam sada malo štedljivija.

Kao što sam već navela, po meni je ovo super tonik, pogotovo jer sadrži vitamin C pa dodaje tu dodatnu antioksidativnu zaštitu koja je svima potrebna, a umirijući sastojci poput alantoina će se pobrinuti da nam lice ostane zdravo i hidrirano 💗

Ocena 4/5 ★★★★☆

Koji je vaš omiljeni tonik? 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra