LA ROCHE-POSAY Toleriane Ultra Fluid • Recenzija

септембар 22, 2021 0 Comments

La Roche-Posay Toleriane fluid za lice normalna i mešovita koža recenzija Medicinska kozmetika je postala nešto što sve češće biram. Volim jednostavnu kozmetiku bez parfema i eteričnih ulja, koja je formulisana da radi a ne samo da izgleda lepo. U prilog tome ide i što mi je koža osetljiva i problematična, pa moram da pazim kakvu kozmetiku koristim. Ovaj fluid od La Roche Posay čekira sve što tražim u dnevnoj kremi i drago mi je što sam ga probala jer mi je brzo postao favorit.

O La Roche-Posay Toleriane fluidu

Recenzija i utisci La Roche Posay Toleriane fluid za veoma osetljivu kožu
La Roche-Posay Toleriane Ultra fluid predstavlja intenzivni umirujući fluid za izrazito osetljivu kožu i kožu sklonu alergijama, a zbog svoje lagane teksture posebno prija normalnom i mešovitom tipu kože. 

Toleriane Ultra fluid je formulisan bez parfema, alkohola, konzervansa, boja i lanolina.

Na sajtu La Roche-Posay navode i sledeće:
Pogodno za kožu sklonu alergijama ili izuzetno osetljivu kožu. Intenzivno hidrira i umiruje kožu sprečavajući osećaj žarenja, svraba, vreline i pojavu crvenila. Regeneriše kožnu barijeru. Neugodan osećaj se ublažava za samo 1 minut. Iz dana u dan, osetljivost kože se smanjuje, a osećaj udobnosti se trajno vraća.
I ovaj fluid, poput Eucerin UltraSensitive fluida, ima hermetičku ambalažu koja sprečava ulazak bilo kakvih kontaminenata, zbog čega konzervansi nisu potrebni.

Količina: 40 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: 12 meseci
Cena: 2200-2500 RSD ili oko 20 EUR  (zavisno od apoteke)
Gde kupiti: (u poslednje vreme se slabo nalazi)
🛒 Vega Farma 

Sastojci

Sastav La Roche Posay Toleriane fluida je vrlo minimalan i "bazičan" što znači da ne sadrži nikakve fensi ni vau stvari koje će da reše naše najveće probleme kao što su bore, pegice, akne... ali će je nahraniti, umiriti i zaštiti od isušivanja što je već pola posla 😊 Zašto volim ovakve "obične" kremice? Jer mogu da ih kombinujem sa bilo kojim serumom bez brige da će sastojci praviti konflikt jedan sa drugim.

Najznačajniji sastojci su glicerin, skvalen, ši puter, i silikoni. Nemojte da vas silikoni uplaše, digla se nepotrebna i lažna hajka kako su teški, ne daju koži da dišu i slično, a zapravo je baš suprotno - silikoni odlično štite kožu od isušivanja a pri tom joj daju da diše. Ali, u slučaju da ste osetljivi na silikone, onda ih svakako trebate izbegavati.

Od sastojaka meni tu jedino fali niacin ali to je moja lična preferenca 😀 Sve u svemu, čisti sastojci što čini ovu kremu univerzalnu za svaki tip kože.

Kratku analizu svih sastojaka možete pogledati i na cosDNA.com

Moji utisci

La Roche Posay Toleriane fluid dolazi u unikantnoj ambalaži, nisam se još srela sa ovakvim pristupom čuvanja proizvoda. Ambalaža je od plastike, ali izgleda kao da je od stakla. Sama krema se ne nalazi direktno u ambalaži, nego u kesici (ne znam kako drugačije da opišem) koja se stanjuje kako se krema troši.
Na slici iznad se vidi kako je jedna strana udubljena, što je rezultat mesec dana korišćenja fluida.

Fluid je bele boje i vrlo blagog neutralnog mirisa. Konzistencije je poput kreme, nikako fluida. Meni reč "fluid" znači da je nešto tečno, popust seruma, ali La Roche Posay Toleriane fluid to nije. Verovatno je ideja bila da je lagana poput fluida, što jeste.
Doziranje se vrši preko pumpice koja po meni daje nedovoljnu količinu kreme. Jedna pumpica je nedovoljna za celo lice, realno je potrebno otprilike tri, ali je dobro što se jačinom stiska može precizno dozirati krema, pa nije nikakav problem ako vam treba recimo četvrtina pumpice ili manje za predeo oko očiju. Pumpica ima mehanizam zaključavanja (okrenuta u levo onemogućava doziranje kreme).
Ono što mi se jako sviđa kod Toleriane Ultra fluida je to što je ultra lagan na koži. Brzo se upija i ostavlja kožu svilenkastom i mekom, osetno nahranjenom. I savršeno se slaže sa šminkom i SPF-kremama, uopšte se ne kruni. Licu daje suptilan sjaj (ne izgleda masno). Ne masti dodatno lice.

Kao okoloočna krema je takođe savršen! Apsolutno nije težak oko očiju i takođe odlično hidrira taj predeo. Ne štipa oči ni prilikom znojanja.

Ipak, ne bih mogla preporučiti ovu kremu nekome sa suvljom kožom. Mojoj mešovitoj koži je taman, ali za noć mi ipak treba nešto jače. Suvljoj koži bi više odgovarala Toleriane Ultra Creme koja je baš za taj tip kože, ali čini mi se da se i ona slabo nalazi po apotekama.

Što se tiče ostalih karakteristika - da umiruje peckanje, svrab i crvenilo, ne mogu ništa da tvrdim jer nemam tih problema, ali verujem da pomaže jer La Roche Posay je vrlo kvalitetan brend medicinske kozmetike i ne bi bio toliko popularan da ne radi ono što tvrdi.

Od mene imate sve preporuke i definitivno ću je ponovo kupiti, samo da bude na nekom lepom sniženju, i, prvenstveno, da bude ponovo dostupna po apotekama.

Ocena: 5/5 ★★★★★


Da li imate kremu koju uvek kupujete ili volite svaki put da probate nešto novo? Ja sam možda više ovo drugo, ali kad nađem proizvod koji mi savršeno odgovara, mnogo češće ću njega birati nego neki drugi proizvod.

Do sledeće recenzije,
Aleksandra