NEOGEN pena za čiščenje lica, zeleni čaj • Recenzija

фебруар 25, 2021 0 Comments

Neogen pena za čiščenje lica zeleni čaj recenzija i utisci, čaj biljka, Neogen Green Tea Real Fresh Foam Cleanser, Neogen korejska kozmetika

Odlični popusti za crni petak na Beautystore.rs su me naterali da probam ovu penu (nije da se bunim 😄). Uvek me je privlačilo pakovajne, kao i činjenica da sadrži prave listo zelenog čaja a i Neogen je poznat po kvalitetnoj kozmetici pa sam znala da se sigurno neću pokajati.

O Neogen peni za čišćenje lica

Neogen Real Foam pena za čišćenje lica sa zelenim čajem, recenzija korejske kozmetike, utisci, sastojci, cena, gde kupiti Neogen
Neogen opisuje ovu penu kao nežan i hidratantan čistač. Formulisan je sa prirodnim sastojcima i sadrži 100% prave listove zelenog čaja (ili čaj biljke, kako kod nas prevode). Zeleni čaj ovde ima umirijuću i osvežavajuću ulogu. Hipoalergena formula, nežno čisti svu nečistoću i šminku sa lica bez iritacija, ostavljajući kožu nežnom, glatkom i osveženom.

Dolazi u nekoliko varijacija: zeleni čaj, plodovi zrelih borovnica i fermentisani plodovi zrelih brusnica.

Neogen pene za čišćenje lica su formulisane bez etanola, talka, sulfata, BHA, mineralnih ulja, parafina, BHT, veštačkih pigmenata, katrana, triklosana, silikona, salicidne kiseline, aditiva i ne sadrže sastojke životinjskog porekla.

Količina: 160g
pH vrednost: 7
Rok trajanja nakon otvaranja: 6 meseci
Cena: oko 2300 RSD / oko 19 EUR
Gde kupiti:
🛒 dm drogerije

Lista sastojaka

Neogen pena za čišćenje lica sastojci, sastav, lista sastojaka, tumačenje sastojaka, zeleni čaj, korejska kozmetika
Kliknite na sliku da je otvorite u većoj rezoluciji

U životu nisam videla ovoliku listu sastojaka! 😮 Ne usuđujem se da brojim, ali kao da se sećam da sam negde pročitala da sadrži preko 90 sastojaka! Čemu toliko, ne znam, ali zanimljivo je da su maltene svi razni biljni ekstrakti. U jednu ruku je to dobro jer svi ti sastojci imaju ulogu i nisu samo "filler" sastojci koji su tu samo da ulepšaju teksturu i osećaj proizvoda, ali sa druge strane, biljni ekstrakti su uvek potencijalni iritansi. Realno, nikad ne bih kupila nešto sa ovakvim sastojcima ako bi se našli u kremi ili nekom drugom proizvodu koji treba da stoji na mojoj koži, ali s obzirom da se ispira i biva u minimalnom kontaktu sa mojom kožom onda je okej. Takođe, sadrži parfem koji ne volim u kozmetici, ali kao što sam malo pre napisala, ispira se, pa mi ne smeta toliko.

Ovaj put neću opisivati ulogu svakog sastojka jer ih stvarno ima previše, ali ću spomenuti benefite zelenog čaja pošto je on ipak glavni u ovoj peni. Zeleni čaj je moćan prirodni antioksidans, i posebno je odličan za mešovitu, masnu i problematičnu kožu jer reguliše lučenje sebuma i umiruje. Naravno, ne očekujem da će mi čistač rešiti sve probleme sa kožom ali svakako može da pomogne.

📌 Listu svih sastojaka možete da pogleda na skincarisma.com 

Moji utisci

Neogen pena za čišćenje lica dolazi u plastičnoj ambalaži sa pumpicom, a na dnu se nalazi odvojeni deo gde su smešteni listovi zelenog čaja.
Neogen kozmetika, pena za čišćenje lica sa pravim listovima zelenog čaja, listovi zelenog čaja, zeleni čaj, kozmetika, recenzija Neogen kozmetike
Trudila sam se što bolje da uslikam listove ali nažalost se ne vide baš najbolje. Moraćete da mi verujete da ih ima jako puno i da su stvarno listovi 😀

Pumpica pravi bogatu i veliku penu, skoro postane kremasta prilikom masiranja u lice. Koristim nešto manje od jedne pumpice za celo lice i vrat i to mi je dovoljno. Pena se ne gubi prilikom čišćenja, može se koristiti i sa silikonskim četkama kao što su Foreo ili PerlaPure.
Neogen Real Fresh pena za čišćenje lica zeleni čaj, recenzija i utisci
Neogen penu za čišćenje lica koristim samo za noćno čišćenje (ujutru koristim micelarnu), nekad samostalno, nekad posle uljanog čistača. U oba slučaja lepo očisti lice, ali ga ne bih koristila isključivo za skidanje šminke. Ne štipa oči.

Što se mirisa tiče, ima taj malo parfemisan biljni miris, slično kao što Neogen piling jastučići sa zelenim čajem mirišu. Miris nije prejak i ne zadržava se na koži nakon pranja.

Nakon pranja često imam osećaj blage suvoće pa se ne bih složila sa tvrdnjom da je ovo hidratantan čistač. Zbog toga ga nikako ne bih preporučila osobama sa suvom kožom. Ne isušuje jako, ne smatram ovu penu agresivnom, ali nije ni totalno blaga kao npr. Balea MED gel za čišćenje. Taj osećaj suvoće ima smisla kad se pogleda da je pH Neogen pene za čišćenje lica neutralan (oko 7), što je više od pH vrednosti kože (između 4.7 i 5.7) - što je pH veći od prirodnog pH kože, to proizvod više isušuje kožu.

Sve u svemu, Neogen pena za čišćenje lica je jedinstven proizvod na našem tržištu i smatram da svako može da ceni inovativnost i kreativnost iza dizajna ovog proizvoda. Ako ste veliki ljubitelj korejske kozmetike i ako vam je koža masnija, ova pena će biti odličan saveznik u nezi vaše kože. Da li smatram da je ovo nešto najbolje što sam ikada probala? Ne. Da li mi je žao što sam je probala? Apsolutno nije! 😊 Uživam da je koristim. Čak sam vrlo radnoznala da probam i ostale Neogen pene. Pišite mi u komentarima vaše iskustvo sa Neogen kozmetikom  i šta bi najviše voleli da probate iz njihovog asortimana 😊

Ocena: 4/5 ★★★★☆

Do sledeće recenzije,
Aleksandra