MANUFAKTURA prirodna krema za telo Carrot Cocoa • Recenzija

јун 16, 2021 1 Comments

Manufaktura organska prirodna kozmetika Senta. Prirodna krema za telo sa kakao puterom i kokosovim uljem. Recenzija Carrot Cocoa krema za telo
Zdravo, dragi čitaoci 😊 nastavljam sa recenzijama domaćeg brenda prirodne kozmetike - Manufakture. Danas delim sa vama moje utiske njihove prirodne kreme za telo "Carrot-Cocoa". Kremu sam dobila na poklon, ali recenzija je, kao i sve ostale, potpuno iskrena.

Manufaktura krema za telo Carrot-Cocoa - karakteristike i sastojci

Manufaktura prirodna krema za telo opis i sastojci, organska kozmetika iz Sente, recenzija utisci blog
"Carrot-Cocoa" ili "šargarepa-kakao". Manufaktura opisuje ovu kremu kao laganu i hidrirajuću, čineći kožu mekom, blistavom i glatkom. Posebno se preporučuje suvoj i zreloj koži. Vraća koži tonus i elastičnost, i navodno može znatno da umanji bore. Može da se koristi na licu i telu.
Analiza sastojaka Manufaktura prirodna kozmetika krema za telo Carrot Cocoa - kakao puter, kokosovo ulje, menta, kamilica, šargarepa...
Glavne sastojke čine ekstrakt korena šargarepe, kakao puter, hidrolat kamilice i eterično ulje mente. Pored ovih sastojaka, sadrži još i suncokretovo i kokosovo ulje (ostalo su emulgatori i prirodni konzervansi). Ne sadrži (loše) alkohole, parfeme, boje ni mineralna ulja.

Ekstrakt šargarepe je bogat vitaminima i beta karotenom što mu daje antioksidativne benefite.
Kakao puter obnavlja i hidrira, pa je idealan za suvu kožu i kožu sklonu ekcemima. Stvara zaštitni sloj na koži koji zadržava vlagu.
Hidrolat kamilice je odličan za osetljivu kožu - umiruje i ublažava crvenilo.
Eterično ulje mente stvara hladan osećaj kada se krema nanese na kožu i daje joj vrlo blag slatkast miris na mentu.

Iako piše da se ova krema može koristiti na licu i telu, ja je ipak ne bih koristila na licu jer sadrži dva sastojka koji mogu znatno da zapuše pore i stvore probleme na licu a to su kakao puter i kokosovo ulje. Usput, sadrži eterično ulje mente koji može da iritira kožu, pogotovo oko očiju, pa je sigurnije kada se nanosi na telo. U ovoj kremi je on dosta razblažen i nije isti rizik kao kada se nanosi direktno na kožu, ali eto, ne bih se osećala najugodnije da mi je na licu, s obzirom da mi je koža osetljiva i sklona bubuljicama.

Količina: 120 ml
Rok trajanja nakon otvaranja: otprilike 6 meseci
Cena: 1.000 RSD (trenutno je snižena na 800 RSD)
Gde kupiti: Manufaktura web shop i u njihovoj radionici u Senti

Moji utisci

Manufaktura pakuje svoje kremice u staklene teglice koje ja lično daleko više volim od plastičnih - em je bolje za okolinu em odaje luksuzan i "skup" osećaj. Sama krema je predivne žute boje i kada otvorite teglicu oseća se prefin miris čoko-mente! Miris apsolutno nije jak i već sledeći dan ispari, što meni odgovara.
Moji utisci Manufaktura prirodna krema za telo, recenzija kreme za telo Carrot Cocoa, Manufaktura organska kozmetika
Pomislila sam da će krema biti masna i teška s obzirom na prisustvo kakao i kokosovog ulja ali je iznenađujuće lagana. Koža je brzo upije, mada jedno vreme se oseća da je koža malo lepljiva, a to mi je iskustvo za skoro svim kremama za telo koje sam probala pa joj ne zameram.

Najbolji efekat dobijem kada je nanesem odmah posle kupanja, na još vlažnu kožu. Na taj način krema zarobi vlagu i pruži mnogo veću hidrataciju nego kada se nanese na suvu kožu. Inače, ovo važi za sve kreme pa obavezno probajte i ovaj način mackanja 😉

Kožu stvarno prelepo hidrira i nahrani, i dva dana posle osećam da mi je koža i dalje meka. Na narednoj slici možete da vidite konzistenciju kreme, i ako se dobro zagledate, možete da primetite razliku u teksturi kože ruke pre nanošenja i posle - vidno je omekšana i nahranjena.
Tekstura kreme za telo, Manufaktura prirodna kozmetika Senta, prirodna krema za telo i lice recenzija
Zaista je ova krema od Manufakture prijatno osveženje u svetu prirodne kozmetike, bogata je uljima i puterima a ipak lagana. Imate toplu preporuke od mene za ovu kremu! 😊 a ako slučajno niste ljubitelj mente, u svom asortimanu imaju još jednu kremu zvanu "Rosewater-Panthenol" koja je pogodna i za decu.

Pored ove kreme za telo, pisala sam o Manufakturinom toniku sa matičnjakomprirodnom dezodoransu, sapunu za lice i telo, maski za lice sa glinom i uskoro o uljanom serumu.

Ocena: 5/5 ★★★★★

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

1 comments:

Write comments
Biljana
AUTHOR
26. октобар 2021. 12:38 delete

Uvek trazim neke nove prirodne preparate. Ovaj se sad definitivno nalazi na spisku, divno pakovanje

Reply
avatar