iHerb haul - Real Techniques, EcoTools, Benton

април 04, 2017 4 Comments

iHerb haul - Real Techniques Powder Brush, Benton Snail Bee High Content Essence, EcoTools Essential Eye Collection set, kupovina na iHerb

Dobro došli na moj prvi haul! 😊
iHerb merkam već sigurno 5 godina ali evo tek sam se sad odlučila da kupim nešto preko njih 😂 iHerb je sajt posvećen zdravim i prirodnim preparatima među kojima je i dekorativna kozmetika. Imaju svašta nešto dobro što kod nas nema, a ono što ima je znatno jeftinije! Danas vam pišem o mojoj nedavnoj kupovini a na kraju posta ćete naći i kod sa popustom! 😊

Real Techniques Powder brush

iHerb haul - Real Techniques Powder Brush, review, recenzija, četka za puder

Real Techniques Powder Brush je namenjena za nanošenje pudera u prahu, u mom slučaju za mineralni puder. Nakon fiaska na Kupindu o kojem sam vam pisala na FB i Instagramu, odlučila sam da više ne rizikujem i da kupim od proverenog prodavca, ali pošto mi je cena ove četke kod nas ipak prevelika (oko 1900 RSD), kupila sam je na iHerb za samo $8.50 što nije ni 1000 RSD! Četka je stvarno super, kao i sve Real Techniques četke. Puder jako dobro stopi sa kožom, drastično manje mi lice izgleda praškasto nego sa EcoTools Retractable kabuki četkom koju sam do sada koristila. Takođe, puder nanosi u mnogo blažem sloju pa je nadogradnja još lakša. Velika preporuka!

🛒 iHerb.com - $8.50 + 5% popusta uz kod (na kraju posta)

Benton Snail Bee High Content Essence

iHerb haul - Benton Snail Bee High Content Essence, review, utisci

Ovu Benton esenciju sam prvi put spomenula u prošlogodišnjim favoritima. Benton Snail Bee High Content Essence sadrži neverovatnih 90% ekstrakta puževe sluzi koja obnavlja i regeneriše kožu, i pčeljinji otrov koji je bogat anti-bakterijskim i anti-mikrobnim svojstvima. Bogat je mnoštvom aktivnih sastojaka koji deluju blagotvorno na kožu. Ne sadrži ni jedan štetni sastojak i nije komedogen. Sprečava stvaranje ožiljaka od bubuljica i blago ubrzava njihov proces zarastanja.
Inače, za nešto manje para se može nabaviti i na Ebay i preko nekih korejskih beauty sajtova, ali pošto sadrži prirodne konzervanse i lakše se kvari, sigurnije je preko iHerba pošto su oni jedini koji stavljaju rok trajanja i za koje mogu reći da su 100% pouzdani.

🛒 iHerb.com - $18 + 5% popusta uz kod (na kraju posta)

EcoTools Six Piece Essential Eye Collection

iHerb haul - EcoTools Essential Eye Collection set, EcoTools osnovni set za oči, recenzija, review

Pošto sam nabavila paletu senki sa dosta boja, skontala sam da ove četke koje imam mi neće biti dovoljne jer me, iskreno, mrzi svaki dan da ih perem, i ako mislim malo više nijansi da koristim, treba mi jedna četka za nanošenje, druga za pregib, treća za blendanje, četvrta za drugu boju... Izbor za četkice je bio lak jer sam se već upoznala sa kvalitetom EcoTools četki a njihov osnovni set za oči je ispunjavao sve moje zahteve. Međutim, kod nas se može nabaviti za oko 1600 RSD, dok je na iHerb samo $6.80!
EcoTools osnovi set za oči sadrži 6 četki - za nanošenje senke, za pregib, za naglašavanje, za lajner, i za razmazivanje lajnera ili olovke. Četke su vrlo nežne i savršeno blendaju. Uz njih se dobije mali neseser koji je vrlo praktičan, i u njemu ih i držim. EcoTools četke su veganske i cruelty-free 💚

🛒 iHerb.com - $6.80 + 5% popusta uz kod (na kraju posta)

Kupovina + kod sa popustom

Dostava za Real Techniques četku za puder i EcoTools set četki je bio samo $3, dok sam Benton Snail Bee High Content esenciju kupila po starom sistemu kada se cena dostave drugačije obračunavala. Sada se više isplati kupovati lakše predmete, a i složićete se, $3 za dostavu i kod za praćenje je skroz dobra cena! 😊

I naravno za kraj,  ako želite pri sledećoj kupovini da uštedite 5%, unesite LEK2291  pre nego što uradite Checkout i popust će se primeniti na sve predmete u vašoj korpi. Kod važi za nove i postojeće članove iHerb-a! 💚


Šta ste sve kupovali na iHerb? :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra

4 comments

Write comments
Ana T
AUTHOR
4. април 2017. 21:15 delete

Odlično si prošla!
Znači za Lily Lolo najbolja je ova četka?

Reply
avatar
jos1blog
AUTHOR
4. април 2017. 22:22 delete

Znači četke su presmešno jeftinije nego kod nas! Čak i sa dostavom i carinom izađe jeftinije.
Pa u principu da. EcoTools retractable kabuki četka je gušća i daje veću pokrivenost, ali mi lice nešto više izgleda praškasto nego sa ovom RT četkom. A RT četka opet daje slabiju pokrivenost pa je potrebno više puta preći s njom... tako da, svaka ima nešto svoje :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
4. април 2017. 22:54 delete

Joj cetke :) Obozavam ih i nikad ih nemam dovoljno i uvek neka fali :D

Reply
avatar
Leptirica
AUTHOR
29. јул 2017. 00:37 delete

I ja koristim baš tu RT četku za Lily Lolo puder, za nju sam te i pitala u komentaru za recenziju tog pudera ako se sjećaš :).
Dobra je i Cala kabuki četka, ja koristim i jednu i drugu, a RT četku koristim i za bronzer kad mi nije čista ona njihova za rumenilo (savršena, obožavam!) a i za matiranje.
Otkrila sam još jednu super četku za rumenilo koju niko nije pomenuo još na YT ili na blogu (bar da ja znam) a to je Blush 7c četka. Može i za bronzer i za hajlajt, košta nekih 620 din i mnogo mi je bolja nego recimo ona njihova kosa (5b?!) ili ona nova Avon koju hvale na sva usta. Avonovu više koristim za praškaste kontur proizvode, za konturisanje.
Super su mi Blush četkice za oči, bolje su mi od Cala četki, a otkrila sam i jednu super za blend od Makeup Revolution 103E, ako budeš CG onavezno kupi, košta nekih 3 evra a baš je dobra za pregib kapka ;).

Reply
avatar