MIXA Very Pure micelarna voda za bebe i odrasle • Recenzija

новембар 16, 2021 0 Comments

Mixa Very Pure micelarna voda za bebe i odrasle, recenzija i utisci

Sa Mixom se nisam puno družila. Sviđa mi se njihova filozofija i posvećenost nezi osetljive kože, ali pošto dobra većina njihove kozmetike sadrži neki oblik parfema, izbegavala sam ih, ali sam i dalje s vremena na vreme proveravala šta imaju u nadi da će pojaviti nešto stvarno "čisto" i eto, napravili su Very Pure micelarnu vodu o kojoj vam danas pišem 😊


Opis i karakteristike

Mixa micelarna voda za veoma osetljivu kožu Very Pure bez alkohola i parfema

Mixa Very Pure micelarna voda je pogodna za sve tipove kože, uključujući i osetljivu dečiju kožu. Formulisana je sa 99% sastojaka prirodnog porekla i ne sadrži alkohole i parfeme. Mixa tvrdi da njihova micelarna voda održava zaštitnu barijeru i prirodni balans kože, nežno čisti, uklanja nečistoće i šminku bez trljanja, a koža je osvežena i umirena.

Količina: 400ml
Rok trajanja nakon otvaranja: 6 meseci
Cena: oko 600 RSD
Gde kupiti:
🛒 Lilly drogerije
🛒 Aksa
🛒 dm drogerije
🛒 manje više u svim drogerijama


Sastojci

Lista sastojaka za Mixa Very Pure micelarnu vodu sa 99% sastojaka prirodnog porekla Ono što me je privklo ovoj Mixa micelarnoj vodi je jednostavan i kratak spisak sastojaka. Sadrži ukupno 8 sastojaka od kojih je 99,6% prirodnog porekla. Micelarna se zove "Very Pure" jer je zaista veoma čista - nema alkohola, parfema, boja, eteričnih ulja, agresivnih čistača pa čak ni konzervanasa (meni ne smetaju, ali postoje ljudi koji su osetljivi na njih) pa će zaista svakom tipu kože odgovarati.

Većinu sastojaka čine nežni surfaktanti i dva hidratora - glicerin i Caprylyl Glycol. I to je to. Realno ni ne treba mi ništa više od micelarne vode jer se svakako ispira (ako ne ispirate lice vodom nakon micelarne, trebali bi).

🤓 Malo detaljniju analizu šta koji sastojak predstavlja imate na cosDNA.com 


Moji utisci

Mixa Very Pure micelarna voda dolazi u klasičnoj plastičnoj boci od pozamašnih 400 ml. Dozira se preko otvora na vrhu koji bih volela da je manji jer često znam da se zanesem pa previše natopim tufer.

Recenzija Mixa Very Pure micelarna voda za decu i odrasle
Micelarne vode koristim isključivo za jutarnje čiščenje lica tako da neću moću da tvrdim kakva je sa šminkom. Za šminku ipak savetujem neko ulje ili balzam za skidanje šminke (napisala sam nedavno recenziju Balea ulja za skidanje šminke), jer tuferi baš znaju da žuljaju i iritiraju kožu kada se s njima skida šminka..

Mixa Very Pure micelarna voda ovako za svakodnevno jutarnje čišćenje je super, jako sam zadovoljna kako čisti lice. Oči ne štipa, sem kada mi je tufer baš natopljen pa uđe veća količina, ali nije ništa strašno i prođe posle par sekundi (kada kada voda uđe u oko).

Ne ostavlja nikakav film ili osećaj na licu nakon ispiranja, kao što npr. La Roche-Posay micelarna voda radi (pisala sam o njoj na Instagramu), što mi, priznajem, ponekad fali. Koža je čista, nema zatezanja ni crvenila.

Ako tražite blagu a efikasnu micelarnu za jutarnje čišćenje, Mixa Very Pure je odličan izbor. Dostupna je maltene u svakoj drogeriji i nije skupa. Preporuka 👍


Ocena: 5/5 ★★★★★


Koja micelarna voda se vama svidela? Ja volim da isprobavam nove ali ovoj ću se sigurno vratiti 😊

Do sledeće recenzije,
Aleksandra